S: Earth Reborn
S: Earth Reborn
Jeg må se i øjnene at jeg ikke får spillet Earth Reborn. Det har været på bordet 2-3 gange og er i super fin stand.
Spillet befinder sig i Vejle. Nogen der er interesserede, så kom med et (realistisk) bud...
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... rth-reborn
Spillet befinder sig i Vejle. Nogen der er interesserede, så kom med et (realistisk) bud...
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... rth-reborn
Re: S: Earth Reborn
Spillet scorer 8.13 på BGG og får disse rankings: Board Game Rank: 47, Thematic Rank: 5 - og alligevel er der ikke ét eneste bud? 

- Sir William
- 1000+ indlæg
Har selv lige købt min udgave fra Jens hoppe. Ser rigtig spændende ud, men købte det først da jeg havde fundet nogen som vil spille. Tager trods alt en del tid, så det er ikke et man l6gerne hiver frem.
Men spændende pegebog og scenariehæfte. Plus det virker som et spil af god kvalitet.
Men spændende pegebog og scenariehæfte. Plus det virker som et spil af god kvalitet.
-
- 1000+ indlæg
Samme her. Jeg købte det gerne, men jeg synes min samling/ønskeliste allerede rummer to-personers spil der kræver en grundig indsats for fuldt udbytte.
Og så har jeg ikke råd
Og så har jeg ikke råd

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Hvad har du i tankerne med hensyn til mindste pris?
Er lidt interesseret, men skal sku lige se lidt på økonomien... Damn Xmas month
Er lidt interesseret, men skal sku lige se lidt på økonomien... Damn Xmas month

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Er der noget du kunne have interesse i at bytte med?
Jeg kunne da godt være interesseret.
Jeg kunne da godt være interesseret.
-
- 1000+ indlæg
Jeg har Duel of Ages set 1, 2 og 5 til salg andetsteds.
Alternativt kan vi bytte med dungeon twister + 3/4 player udvidelsen.
Hvis det da har din interesse.
Alternativt kan vi bytte med dungeon twister + 3/4 player udvidelsen.
Hvis det da har din interesse.
Zaphoddk: Har du et sted hvor jeg kan se hvad du evt har at bytte med - fx din BGG profil..?
Netsapiens: Jeg har haft Duel of Ages selv og det ringede aldrig rigtigt.. Dungeon Twister.. måske..
Ting jeg top of mind kunne tænke mig: Dust Tactics stuff (fx udvidelserne), Mage Knight Board Game, Last Night on Earth udvidelser.. men er rimelig åben for gode forslag
Netsapiens: Jeg har haft Duel of Ages selv og det ringede aldrig rigtigt.. Dungeon Twister.. måske..
Ting jeg top of mind kunne tænke mig: Dust Tactics stuff (fx udvidelserne), Mage Knight Board Game, Last Night on Earth udvidelser.. men er rimelig åben for gode forslag

-
- 1000+ indlæg
Jeg kører igennem Vejle d. 21/12 ca. Midt på dagen, så hvis det har din interesse til den tid, så sig til 

Slet ingen der er interesseret i dette fine spil? Det er ret cool, jeg har bare ikke tiden til at sætte mig ordentligt ind i det...
Min fornemmelse er, at det er noget nemmere at komme af med et spil, når man sætter en pris på? Det er nemmere at forholde sig til.