Mit 'target' bor i Colorado (ikke Toronto som jeg skrev først

Min Santa sendte straks en mail om at jeg skulle ændre min profil for at vise min respekt over for de to rivaliserende fodboldklubber som min klub (Manchester United) har

Er I med i år?
Men rigtig godt gået af dig, at du har klaret opgaven på den måde! Super godt arbejde! Lige som det skal være.Mads321 wrote:Jeg er med for første gang.
Samlet bliver det ca. kr. 500,- hvilket var hvad jeg havde regnet med at ville bruge fra start. Men hold da op en opgave jeg fik!
Jeg er stadig ikke tilfreds med det faktum, at jeg har betalt mere i porto, end jeg har for spil - så der er lige røget en ordre afsted på et sæt custom dice til det spil jeg har købt til ham - og så tror jeg også det ryger en lille ekstra pakke med "et eller andet dansk" i, (forslag modtages meget gerne!) som ikke vejer for meget., afsted også.Affenberg wrote:Jeg er også med for første gang.
Mit target er en englænder i London, som spiller med i http://www.meetup.com/LondonOnBoard/
Han har ikke svaret på mine taunts endnu, men der er aktivitet på BGG fra hans side.
Oh well, hans wishlist er fin nok, så det bliver ikke noget problem at finde et spil til ham.
Jeg har fået den første besked fra min egen santa her i dag!
Han/hun er en Joulupukki / suomi santa. Ærgeligt at jeg ikke har fået set Rare Exports endnu.![]()
http://www.dr.dk/P1/Filmland/Anmeldelse ... xports.htm
Men rigtig godt gået af dig, at du har klaret opgaven på den måde! Super godt arbejde! Lige som det skal være.Mads321 wrote:Jeg er med for første gang.
Samlet bliver det ca. kr. 500,- hvilket var hvad jeg havde regnet med at ville bruge fra start. Men hold da op en opgave jeg fik!
Det er Secret Santa, som er en slags nisse-leg, der arrangeres på boardgamegeek.com og vidstnok også på thedicetower.com.Torcida wrote:Hvad er dette for noget og hvor og hvordan deltager man?
Som det var sidste år, så skulle man bruge for minimum $50, hvilket vist nok også i teorien var inkl. forsendelse, de fleste sendte som regel for mere.Torcida wrote:Hvad er dette for noget og hvor og hvordan deltager man?
Øh - jeg troede at glæden lå i at GIVE...?Sir William wrote:Der er også en "sikring" så hvis din santa ikke sender noget til dig...
Definer glæde?Mik wrote:Øh - jeg troede at glæden lå i at GIVE...?Sir William wrote:Der er også en "sikring" så hvis din santa ikke sender noget til dig...
De har lavet en officiel "second chance secret santa" for folk som ikke nåede/var for vægelsindede til at melde sig til den første. Der er så knap så mange deltagere, men ellers er det det samme.Affenberg wrote: Man deltager ved at melde sig til i slutningen af oktober/starten af november. Tilmeldingen er desværre lukket nu (i hvert fald på boardgamegeek.com), så der kan du ikke deltage før næste år. Måske der stadig er åben for tilmelding på thedicetower.com (hvis der altså er Secret Santa, som jeg formoder).