Hørte noget at udsendelsen i dag.
Der var ludo, Dam, mølle, partners og lidt mere i den dur på programmet, jeg er ikke sikker på at jeg behøver høre med resten af ugen.
Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge
Jeg ved ikke hvad du havde regnet med?
Jeg tror ikke at Innovation, Suburbia eller Würfel-Bohnanza havde trukket mange telefonopringninger...
Jeg tror ikke at Innovation, Suburbia eller Würfel-Bohnanza havde trukket mange telefonopringninger...
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Re: Danmarks mesteren er om brætspil i denne uge
Jeg synes nu at reklamerne i sidste uge lagde op til lidt mere, og måske kommer det. Hvordan skal de ellers fylde 5 dage...
Og flere af deltagerne måtte gætte på dam og ludo spørgsmålene, da det ikke var de spil de spillede.
Og flere af deltagerne måtte gætte på dam og ludo spørgsmålene, da det ikke var de spil de spillede.