Vildkatten
Vildkatten
Min svingerinde har skrevet at min niece (der bliver 3 år til jul), ønsker sig Vildkatten. Skal man købe Vildkatten Junior, eller kan en 3 årige klare den "orginale" udgave, selv om der står det er til 5 år og op efter???
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Re: Vildkatten
Jeg vil mene at man godt kan købe det rigtige vildkatten.
Brættet er bygget op omkring en rund midterbrik hvorpå der hæftes "slices" af brættet, så man til sidst har en stor rund skive.
Hvis spillet er for svært, så kan man jo bare fjerne noget af brættet.
Brættet er bygget op omkring en rund midterbrik hvorpå der hæftes "slices" af brættet, så man til sidst har en stor rund skive.
Hvis spillet er for svært, så kan man jo bare fjerne noget af brættet.
Danny

Bare købe den store version, vores datter på nu 3½ har haft vildkatten siden hun fulgte 3, og har ingen problemer med spillet. Det er også den version de bruger i hendes børnehave.
- Sir William
- 1000+ indlæg
en gulvversion, den har jeg ikke hørt om...?Sir William wrote:Du kan også få en stor gulvversion.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Det hedder "Vildkatten Gigant".DMP wrote:en gulvversion, den har jeg ikke hørt om...?Sir William wrote:Du kan også få en stor gulvversion.
http://www.spillehulen.dk/default.asp?A ... &Item=2336
- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
findes der en Twister-hybrid-variant?Sir William wrote:Det hedder "Vildkatten Gigant".DMP wrote:en gulvversion, den har jeg ikke hørt om...?Sir William wrote:Du kan også få en stor gulvversion.
http://www.spillehulen.dk/default.asp?A ... &Item=2336

Tak for hjælpe forresten
Så bliver det nok den orginale udgave (overvejer også Disney udgave, men synes det irriterende den skal koste 100 kroner mere bare fordi der står Disney på
)

Så bliver det nok den orginale udgave (overvejer også Disney udgave, men synes det irriterende den skal koste 100 kroner mere bare fordi der står Disney på

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har lige set i min lokale ugeavis, at Toys'r'us har Vildkatten (og andre spil) på tilbud til kr. 139,97 lørdag og søndag i denne uge, og det skulle også gælde køb på nettet samme dage. Pt. står den til 189,95 på nettet, og kr. 199,95 i deres julekatalog.
Fandt jeg ud af i går, og der var de helt udsolgt. De havde så fået flere i dag, og jeg fik et eksemplarLarsine wrote:Jeg har lige set i min lokale ugeavis, at Toys'r'us har Vildkatten (og andre spil) på tilbud til kr. 139,97 lørdag og søndag i denne uge, og det skulle også gælde køb på nettet samme dage. Pt. står den til 189,95 på nettet, og kr. 199,95 i deres julekatalog.