Købes: 15 spil

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Been thanked: 4 times

Købes: 15 spil

Post by chr88 »

Jeg søger nu kun 3 spil:

Taluva
Vanuatu
Vivajava

Jeg kan enten købe dem eller bytte med spil fra min egen salgsliste: viewtopic.php?f=46&t=5479

Sælger(e) skal bo/kunne mødes i Kbh, da det ikke giver mening at betale for fragt, da jeg så næsten lige så godt kan købe spillene i en butik i Kbh eller betale for fragt fra England. :)

Venlig hilsen
Christian
Last edited by chr88 on Thu Dec 20, 2012 5:30 am, edited 1 time in total.
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Been thanked: 4 times

Re: Købes: 15 spil

Post by chr88 »

Listen opdateret med en del (nyere) spil. Der er dog også nogle gamle iblandt. Der da være nogen, der vil af med et spil eller to?! :D
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Re: Købes: 15 spil

Post by Mik »

Flere af spillene er så nye at jeg ikke har fået spillet dem endnu.
Jeg dog spillet Ginkopolis flere gange, så det er du velkommen til at købe.
Image
Post Reply