Jeg medbringer naturligvis Shogun.
Og skulle der blive spillet Tempus efter kl. 13, hvor jeg dukker op, er jeg gerne med. Hvis der eller bliver tid til det ud over Shogun.

...og Traumfabrik / Hollywood Blockbuster.Helle wrote:Der var mange gode spil, der ramte de 2-3 borde, der blev spillet på ..... til de nysgerrige, så var følgende spil fremme:
Khronos var også denne gang en smule rodet for mig... men jeg er meget begejstret for ideen i spillet og har nu et mindre problem med ideen om betydningen af tildeling af kort end jeg havde umiddelbart efter Essen. Blue Moon City bliver jeg til gengæld langsomt mindre og mindre overbevist om, er noget for mig...Gunness wrote:[...] Personligt var jeg glad for at finde ud af, at Khronos ikke er helt min kop te, men resten af deltagerne var vist en del mere begejstrede? Til gengæld var Blue Moon City både hurtigt og underholdende.
Det var noget af en liste! Jeg er ikke så lidt misundelig! Nu bliver i ganske enkelt nød til at arrangere det næste år! Så ud til at i havde en rigtig god dag.Helle wrote:Tak, for i går - det var hyggeligt at få spillet med både nye og tidligere mod- og medspillere![]()
Der var mange gode spil, der ramte de 2-3 borde, der blev spillet på ..... til de nysgerrige, så var følgende spil fremme:
Khronos
Tempus
Blue Moon City
Die Säulen der Erde
Shogun
Mykerinos
Gescheckt
Ave Caesar
RailRoad Tycoon
RA
Heck Meck am .....
Fabrik der Traume
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg er enig - det lyder, som om, at der er flere, der godt ville være med om muligt - for at mødes på kryds af deres sædvanlige spilsammenhænge, så måske kunne der blive flere en anden gang (men det kan selvfølgelig være, at allan selv melder fra, siden han ikke regner med, at der bliver brug for andre lokalerStony wrote: Ja, det var et hyggeligt arrangement. Jeg snakkede også efterfølgende med Helle og Allan, og pladsmæssigt var det lige til øllet, så hvis der er ligeså god tilslutning (eller bedre) en anden gang, vil det måske være værd at overveje muligheden for lokaler med lidt bedre plads.
Tak for i går. Det håber jeg bliver gentaget.