Er der nogen som sælger Through the Ages? Jeg vil gerne give det i julegave, leder efter et i så god stand som overhovedet muligt da det er til en gave - og jeg forventer ikke det kan byttes
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Tyfo wrote:505 på Amazon.co.uk (da de har gratis fragt over £25)
Der skal man nogle gange være vågen. Jeg har oplevet at der stod gratis fragt når man kom over et beløb, men det var underforstået ved levering indenfor Storbritannien.
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Larsine wrote:Husk også at amazon lægger dansk moms oven i, men det er medregnet i prisen lige så snart man vælger en dansk leveringsadresse.
Jeps, prisen på Amazon er helt uden moms så man skal altid gange med 1,25 når man køber. Hvilket nogle gange gør et godt tilbud mindre godt.
Det er ikke helt rigtigt. De enkelte lokale amazon-forretninger overholder naturligvis landets love. Og i EU skal man reklamere med den samlede pris inklusiv moms. Derfor vil amazon.de indeholde priser inklusiv 19% og amazon.co.uk - som jeg linkede til - indeholde 20% VAT - så længe vi taler om brætspil.
Taler vi om bøger er de momsfri i England, men har 7% moms på i Tyskland
Larsine wrote:Husk også at amazon lægger dansk moms oven i, men det er medregnet i prisen lige så snart man vælger en dansk leveringsadresse.
Jeps, prisen på Amazon er helt uden moms så man skal altid gange med 1,25 når man køber. Hvilket nogle gange gør et godt tilbud mindre godt.
Det er ikke helt rigtigt. De enkelte lokale amazon-forretninger overholder naturligvis landets love. Og i EU skal man reklamere med den samlede pris inklusiv moms. Derfor vil amazon.de indeholde priser inklusiv 19% og amazon.co.uk - som jeg linkede til - indeholde 20% VAT - så længe vi taler om brætspil.
Taler vi om bøger er de momsfri i England, men har 7% moms på i Tyskland
...men overstiger butikkens eksport til Danmark en bagatelgrænse (vistnok 25000 kr.), skal de momse varerne efter danske takster. Så nej, prisen skal ikke ganges med 1,25, men først divideres med eksempelvis 1,2, for at få de 20% engelsk moms ud af regnstykket, og så efterfølgende ganges med 1,25 for at få den danske pris. Men det er som regel gjort når du når til betalingen. Så hvis du undrer dig over hvorfor prisen pludselig er en anden end den der var annonceret, så er det derfor.