Følgende sælges. Jeg foretrækker afhentning i Århus. Alle spil er i pænt stand, medmindre andet er nævnt. Vi kan snakke om en rabat ved køb af flere spil.
Memoir 44 basis spil + 3 udvidelser og desert/winter map. Nypris ca. 1250 kr (Et af hjørnerne af basisspillet har fået et lille slag - tak Post Danmark, så det insert der er i æsket er lidt grimt et enkelt sted. Ellers er alt i fint stand.) Samlet 700,-
+ Desert/winter map
+ Terrain Pack
+ The Eastern Front
+ The Pacific http://boardgamegeek.com/boardgame/10630/memoir-44
Jeg kunne godt være interesseret i Space Empires: 4X - hvor brugt er brugt?
Hejsa
Jeg har spillet det 1 gang, men har selv købt det brugt. Det er pænt og velholdt, men der er et par sider i regelbogen der ser lidt brugte og krøllede ud. That's it...
JoelP wrote:Ellers er jeg på Space empires - fordømt jeg kom for sent hjem
Taibi har som sådan ikke sagt at han vil købe det endnu, så du siger bare til hvis det er.
Nu troede jeg godt nok vi havde indledt en dialog omkring et muligt køb af spillet. Det er vel naturligt at forespørge på tingenes tilstand inden da jeg synes brugt kan være et vidt begreb.
Nuvel, det er solgt til anden side og fred være med det - jeg tror også konen sætter pris på jeg ikke kommer hjem med flere spil.
Hvis jeg havde fået tilbuddet for to uger siden, så havde jeg både købt D-Day Dice og C&C:A. Men jeg har i mellemtiden købt både D-Day Dice (til en højere pris), og C&C:N (nyt)
Bare det at at C&C:A er brugt gør det mange flere kroner værd end som nyt ... det tog mig næsten 4 timer at sætte klistermærkerne på til C&C:N.