Jeg har et par spil der ikke rigtigt rammer bordet i min gruppe, så hvis andre kunne bruge dem sælges de billigt. Jeg er blevet anbefalet dette forum på BGG, så det prøver jeg nu

Spillene skal helst afhentes i Kokkedal (20 km nord for København), tæt ved Nørreport i min arbejdstid (9-17) på hverdage ellers kan forsendelse godt arrangeres.
Hvis der er nogen spørgsmål så spørg endeligt i tråden, så kan andre også have glæde af svarende. Hvis du vil have nogen af dem så send mig en privat besked. Jeg skal nok holde oversigten opdateret med hvad der er solgt.
Håber der en nogle derude der vil give spillene et godt hjem og få mere glæde af dem end jeg har fået
Bemærk at alle nævnte udviddelser medfølger og at jeg IKKE har de originale kasser fra disse (pga. plads).
Defenders of the Realm
Grundspillet er spillet to gange, alle udviddelserne har jeg aldrig spillet med. Det hele står som nyt.
Alt er pakket sammen i den originale kasse fra basis spillet, kasserne fra udviddelserne har jeg ikke mere.
Jeg har limet et par ekstra skillerum i indsatsen (ikke på selve kassen) for at holde de fire typer minions sorteret.
Jeg har dog kassen fra Hero Expansion 1, hvor alle de originale umalede figurer opbevares i.
+Defenders of the Realm: The Barbarian
+Defenders of the Realm: The Dragon Expansion
+Defenders of the Realm: Hero Expansion #1
+Defenders of the Realm: Hero Expansion #2
+Defenders of the Realm: Hero Expansion #3
+Defenders of the Realm: The Errant Paladin
+Pre-Painted miniatures: Original Heroes and Generals
+Pre-Painted miniatures: Hero Expansion 1, 2, & 3
Sælges samlet for 750,-
Eaten by Zombies!
Spillet en enkelt gang, står som nyt. Alt er samlet i kassen fra basis spillet.
+Eaten By Zombies!: We Have the Bomb! Promo
+Eaten By Zombies!: In Cahoots
+Eaten By Zombies!: Weapons of Mass Destruction
+Kickstarter bonus terning
Sælges samlet for 100,-
Og spørg hvis der en den mindste tvivl om noget!