I forbindelse med en lille familieforøgelse sidste år forsøger jeg stadig at skabe lidt mere plads i hjemmet, og det indebærer at skille mig af med nogle af de spil der ikke bruges så ofte.
Alle spillene er komplette og i god stand med mindre andet er nævnt.
- Tannhäuser (Grundspil) - God stand. Kun originale regler - Nypris: 500 - Sælges for 150 kr.
- Crimson Skies. Åbnet med aldrig brugt. Grundspil + 2(?) Ace pakker + 3 Squadron pakker. - Nypris: I omegnen af 900 kr. Sælges for 250 kr.
- *Solgt* Dominon Grundspil + Stash promo og blanke kort. Kun spillet 10-15 gange. På nær de blanke kort, er de alle i lommer. Nypris: 360 kr. Sælges for 180 kr.
- *Solgt* Beowulf: The Legend. Åbnet men aldrig spillet. Kender ikke nypris. Sælges for 50 kr.
- *Solgt* Ave Caesar - 2006 udgave. Kun brugt 6-7 gange. - Nypris: 360. Sælges for 140 kr.
- *Solgt* Lidt blandet til BattleTech, Third Edition. - Regler på engelsk og dansk, hex-plade, nogle mech-configurationer + en pakke omni mechs. Link til billede. - Nypris: Aner det ikke. Sælges for 100 kr.
- *Solgt*Skibe til Man'O'War. Tre pakker. Link til billede af dem. Har både sejl og master. - Nypris: Ingen anelse. Sælges for 250 kr.
Spørgsmål er velkommen via pb eller her i tråden.
Man er naturligvis også velkommen til at komme med et bud på spillene.

Skulle man have lyst til at bytte med noget på min bgg wishlist, modtages forslag ligeledes gerne.