Beyond Baker Street: 200
Deep Sea Adventure (kassen har en bule på det ene hjørne): 130
Entdecker (den tyske version ”Die Neuen Entdecker”, men spillet er komplet sproguafhængigt. Kassen er ret slidt): 50
Geistesblitz 2.0 (uden kasse, men kan sagtens ligge i den alm. Geistesblitz/Ghost Blitz-kasse): 70
Guillotine (riv i låget og guillotinen skal lige limes igen): 70
Jungle Speed (med wooden totem, kassen naturligt meget slidt): 80
Klovn Spillet: 20
Ligretto: 40
Noa ("Animals on Board", men bare på dansk): 100
One Night Revolution: 80
Oregon (tysk, men komplet sproguafhængigt, og engelske regler er vedlagt. Et klassespil jeg kun sælger, fordi jeg har to eksemplarer!): 120
Quilt Show (selve kassen har et lille hul på undersiden, men alt andet i super stand): 140
Raptor: 150
Rights: 140
Settlers of Catan (dansk, rejseudgave; kasse en smule slidt, men indhold i god stand) - 90
Summoner Wars: Khexhu og Sairook promo: gratis ved køb af andet
Telepathy (et glimrende deduktionsspil, tjek det ud) - 150
Zoobaloo (dansk): 100
Spillene kan afhentes på min bopæl på Østerbro, men ellers er jeg også ret fleksibel i København. Jeg kan også sende spil med posten (coolrunner/DAO), men orker ikke besværet med at sende for kun et enkelt eller to små spil.
Mange af mine spil er i rigtig god stand, da de er blevet spillet ganske få gange. Hvis de ikke er i super stand, står det angivet. Nogle af spillene er på tysk (hvilket står angivet), men er komplet sproguafhængige. Spillene kommer fra et røgfrit hjem uden kæledyr. Foretrækker i øvrigt at sælge flere frem for ét spil, hvis der skulle være flere, der byder på det samme spil, så hvis man vil være helt sikker, så køb mere end ét spil...