Tarkan wrote:Uden at afsløre noget om hvilke spil jeg kan spotte, så er det jo tydeligt at de ikke alle er sprog-uafhængige. Måske jeg har overset det i tråden, men hvilke sprog er der tale om? Er alle på engelsk?
Ud fra nogle af de spil der allerede er afsløret, kan jeg forsikre dig om at de ikke alle er på engelsk, idet jeg både kan se nogle på tysk og nogle på dansk
Jesper Amstrup wrote:For at fejre salget af den første kasse, bliver Ave Caesar lagt i den næste kasse der bliver solgt. For at Allan ikke skal føle sig snydt, kommer der også et ekstra spil i hans kasse
Tarkan wrote:Uden at afsløre noget om hvilke spil jeg kan spotte, så er det jo tydeligt at de ikke alle er sprog-uafhængige. Måske jeg har overset det i tråden, men hvilke sprog er der tale om? Er alle på engelsk?
Ud fra nogle af de spil der allerede er afsløret, kan jeg forsikre dig om at de ikke alle er på engelsk, idet jeg både kan se nogle på tysk og nogle på dansk
Det er korrekt. Der hele kan dog klares ved at downloade engelske regler. Der er ikke nogle tyske spil med en masse tekst på komponenterne.
Last edited by Jesper Amstrup on Tue Jan 22, 2013 12:37 am, edited 1 time in total.
notwolverine wrote:Er kortene i Dominion i rimelig god stand?
I så fald vil jeg gerne have "Mystery box of cards and co-op", hvis du kan aflevere den i København engang. Er det en mulighed?
Dominion har været spillet 3-4 gange, Dominion Intigue en enkelt gang, og Seaside har aldrig været spillet. Alle kortene er i sleeves, og har været det fra starten. De er så gode som nye
Jeg gafler Knizia og Børnekassen. Hvis spillene kan klemmes ned i en enkelt kasse, så kan det være de bare skal sendes. Ellers kan det være vi skal koordinere noget overdragelse, når du på et tidspunkt er på djævleøen. Der er ingen hastværk fra min side.
Last edited by Stony on Tue Jan 22, 2013 10:15 am, edited 1 time in total.