SOLGT Køb mine kasser, når prisen den passer. SOLGT
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Re: Køb mine kasser, når prisen den passer.
Jeg er på Mystery Box of Horror...
Bor i Snertinge ved Kalundborg og arbejder i Greve. Evt. aflevere den i Greve (det er på Hundige Strandvej der løber sideløbende ved motorvejen - Køge Bugt), hjemme hvor jeg bor (langt fra Kbh), eller sende den. Det kan vi lige tale om.
Bor i Snertinge ved Kalundborg og arbejder i Greve. Evt. aflevere den i Greve (det er på Hundige Strandvej der løber sideløbende ved motorvejen - Køge Bugt), hjemme hvor jeg bor (langt fra Kbh), eller sende den. Det kan vi lige tale om.
-
- 100+ indlæg
Solgt!Stony wrote:Jeg gafler Knizia og Børnekassen. Hvis spillene kan klemmes ned i en enkelt kasse, så kan det være de bare skal sendes. Ellers kan det være vi skal koordinere noget overdragelse, når du på et tidspunkt er på djævleøen. Der er ingen hastværk fra min side.
-
- 100+ indlæg
Også solgt!Goblen wrote:Jeg er på Mystery Box of Horror...
-
- 100+ indlæg
Hvis man vil bytte med hinanden inden kasserne ryger afsted, kan de involverede parter sende en PM til mig, og jeg vil bytte rundt på tingene.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Du må meget gerne smide nogle "skarpe" billeder på af de solgte kasser, og så desuden lige sende et kontonummer for hvor pengene skal sendes hen. 

Sidst spillet:

-
- 100+ indlæg
Så er den klaretStony wrote:Du må meget gerne smide nogle "skarpe" billeder på af de solgte kasser, og så desuden lige sende et kontonummer for hvor pengene skal sendes hen.
-
Solgt! Hvor bor du, og hvordan kan vi udveksle spil / penge?Jesper Amstrup wrote:Dominion har været spillet 3-4 gange, Dominion Intigue en enkelt gang, og Seaside har aldrig været spillet. Alle kortene er i sleeves, og har været det fra starten. De er så gode som nyenotwolverine wrote:Er kortene i Dominion i rimelig god stand?
I så fald vil jeg gerne have "Mystery box of cards and co-op", hvis du kan aflevere den i København engang. Er det en mulighed?
Skal vi sige solgt?
Og vil du lægge et ikke-sløret billede op? Er helt nysgerrig

-
- 100+ indlæg
Jeg bor i Frederikshavn. Der er en PM og usløret billede på vej.notwolverine wrote:Solgt! Hvor bor du, og hvordan kan vi udveksle spil / penge?Jesper Amstrup wrote:Dominion har været spillet 3-4 gange, Dominion Intigue en enkelt gang, og Seaside har aldrig været spillet. Alle kortene er i sleeves, og har været det fra starten. De er så gode som nyenotwolverine wrote:Er kortene i Dominion i rimelig god stand?
I så fald vil jeg gerne have "Mystery box of cards and co-op", hvis du kan aflevere den i København engang. Er det en mulighed?
Skal vi sige solgt?
Og vil du lægge et ikke-sløret billede op? Er helt nysgerrig
-
- 100+ indlæg
Jeg har lige været på posthuset med Allans kasse. PostDK er nogle røvere. Uden omdeling koster portoen 154 kroner, og 170 med omdeling. GLS er lidt billigere, og lettere for mig at komme til (og har mindre ventetid). De tager 150 kroner med omdeling.
Da jeg har sagt ca. 100 kroner i porto, er det hvad vi holder os til hvis det er forsendelse med GLS
Da jeg har sagt ca. 100 kroner i porto, er det hvad vi holder os til hvis det er forsendelse med GLS

Hep... Smider du ikke lige et skarpt billede ud af Fantasy-kassen også...
-
- 100+ indlæg
Jo daKellogs wrote:Hep... Smider du ikke lige et skarpt billede ud af Fantasy-kassen også...
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
-
- 100+ indlæg
Solgt!Bugge wrote:Jeg tager også Mystery box of mixed nuts.
Søren
- Sir William
- 1000+ indlæg
Du spottede måske lige noget du manglede??Bugge wrote:Jeg tager også Mystery box of mixed nuts.
Søren
-
- 100+ indlæg
Skarpt billede uploadetBugge wrote:Jeg tager også Mystery box of mixed nuts.
Søren