Følgende er min personlige hitliste over mine spil, jeg simpelthen bare må se at få spillet. Snart. Listen er egentlig deprimerende lang, så jeg vil nøjes med at kede jer med de ti første.

Perikles. Kan det undre nogen med den avatar? Jeg prøvede det på Essen. Mit førstehåndsindtryk af spillet var absolut positivt, og skal have læst op på reglerne igen, så jeg kan få det på bordet.
Tempus. Endnu et Martin Wallace spil der bare samler støv. DET er en FEJL!
Imperial. Jeg har spillet det en enkelt gang, og det er afgjort ikke nok. Det skal prøves igen. (Og igen og igen)
Die Macher. Jeg skaffede mig et eksemplar af den tyske udgave, som lå i mit skab læææænge. Så læste jeg at det ville blive genudgivet. Så byttede jeg den tyske udgave væk, og lagde en bestilling ind på den nye. Nu ligger den så i mit skab. Men der er så småt planer for at få det på bordet.
Reef Encounter. Et spil af Richard Breese, som har fået mange roser med på vejen. Jeg fik erhvervet mig et eksemplar i Essen, og jeg skal bare have taget mig samme og få læst op på det.
Keythedral. Købt sammen med Reef Encounter. Samme historie.
Primordial Soup. Her har jeg planer om at krybe under gærdet hvor det er højest. Allan! Du skal snart introducere os andre for den her.

War of the Ring. Den har ligget i mit skab lige siden spillet blev udgivet. Jeg købte det ganske kort efter at jeg så det var kommet til landet. Desværre er der flere faktorer der taler for at det aldrig vil blive et spil jeg får spillet meget, men nu flytter min bror vist snart til Taastrup. Så kan det være der sker lidt på den front.
Midgard. Jeg havde kig på det til Essen, men da jeg endelig fik lagt min vej forbi Z-Man Games stand, var der ikke flere tilbage. Jeg fik købt det for nylig, og jeg skal også her bare have taget mig sammen til at få læst op på det.
Graenaland. Her er det designeren der pirrer min nysgerrighed. Endnu et spil der har ligget i skabet siden Essen. Men han har lavet andre interessante titler som Khronos og Through the Ages, så jeg vil gerne se hvad spilllet rummer. Og verden udenfor er åbenbart begyndt at tage designeren til sig, for Z-Man games har netop annonceret et genoptryk af en anden af hans titler: Prophecy, som jeg også har haft i kikkerten et stykke tid.
Shogun , Indonesia og Dune har længe har været på min MPS liste, men er for nylig endelig kommet på bordet.
Som en fodnote, så har jeg stadig 42 (!!!!!!!!) spil i mit skab, som jeg endnu ikke har fået prøvet.