Søger følgende 2 film
Mobsters (Ondskabens imperium) med Christian Slater fra 1991
Og
Red dawn med Patrick Swayze fra 1984.
Begge har jeg forsøgt, at finde hos danske forhandlere uden succes. Nå jeg endelig har fundet dem, var det noget US import med kode 1.
Kan købe dem på Amazon og Ebay, men ville lige høre herinde om der var nogen der havde dem, kendte et sted hvor jeg kunne få dem eller anbefale et sted.
Søger 2 film
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Søger 2 film
http://www.laserdisken.dk har dem begge listet, dog er Red Dawn ikke på lager 

Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
- Sir William
- 1000+ indlæg
Takker, havde kigget der og havde kun fået us versionerne som valgmulighed. Søgte dog via google.
Takker
Takker
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 725 times
- Been thanked: 844 times
Nu skal jeg ikke spørge, hvorfor du vil gense en 80'er.... perle som Red DawnSir William wrote:Søger følgende 2 film
Og
Begge har jeg forsøgt, at finde hos danske forhandlere uden succes. Nå jeg endelig har fundet dem, var det noget US import med kode 1.
Kan købe dem på Amazon og Ebay, men ville lige høre herinde om der var nogen der havde dem, kendte et sted hvor jeg kunne få dem eller anbefale et sted.

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
- Sir William
- 1000+ indlæg
Så den da jeg var yngre lige min stil og så er det jo en fornem cast plus nu er den genindspillet selv om den virker mindre lovende.Gunness wrote:Nu skal jeg ikke spørge, hvorfor du vil gense en 80'er.... perle som Red DawnSir William wrote:Søger følgende 2 film
Og
Kan købe dem på Amazon og Ebay, men ville lige høre herinde om der var nogen der havde dem, kendte et sted hvor jeg kunne få dem eller anbefale et sted.Men den kan fås fra Amazon UK lige her. og Mobsters er her. Begge er reg. 2 og noget billigere end hos go'e, gamle Laserdisken.
Havde også set den hos Amazon og det er også den mest oplagte mulighed, men så skal jeg jo købe lidt ekstra for at få fri fragt.
-
- 100+ indlæg
Dvdcity.dk har dem begge. Mobsters med dk tekst. Red Dawn er uden men bliver udgivet d 12/3 med dk tekst
- Sir William
- 1000+ indlæg
Den Red Dawn med dansk tekst de tilbyder, er nyindspilningen fra sidste år hvor skurkene nu er Nord Korea.Jesper_Norris wrote:Dvdcity.dk har dem begge. Mobsters med dk tekst. Red Dawn er uden men bliver udgivet d 12/3 med dk tekst
-
- 100+ indlæg
Ups, troede det var den gamle, da der stod 1984 ved den. Det må du undskylde. Fed film iøvrigt. Har ikke set den nye version.Sir William wrote:Den Red Dawn med dansk tekst de tilbyder, er nyindspilningen fra sidste år hvor skurkene nu er Nord Korea.
Men endnu engang beklager jeg hvis min tidligere post gav falske forhåbninger.