Dét tager jeg også gerne imod.Stony wrote:...ellers har jeg også en håndfuld tilbage.

Jeg har tilføjet den eneste Bubbbi jeg kunne finde.JesperB wrote:Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.
Har længe kigget efter spillet og tænkt på at komme igang, da det på papiret er et spil jeg burde elske
Steam nick: Bubbbi
Mange tak, og tager da gerne imod nogle invites til at spille på et tidspunkt, måske vi skal oprette et GG hold ;o)
Hmm får ikke besked om jeg har fået en invite og hvis jeg starter spillet op siger den jeg kun er i Specator mode :-/Tyfo wrote:Jeg har tilføjet den eneste Bubbbi jeg kunne finde.JesperB wrote:Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.
Har længe kigget efter spillet og tænkt på at komme igang, da det på papiret er et spil jeg burde elske
Mange tak, og tager da gerne imod nogle invites til at spille på et tidspunkt, måske vi skal oprette et GG hold ;o)
Jeg har nu 15 invites, så hvis du gerne vil have nogle til vennerne, så er du mere end velkommen.
På et tidspunkt kunne man vælge mellem to klienter, når man skulle downloade spillet. Og så vidt jeg ved er den ene klient kun til spectators (hvorfor aner jeg ikke). Hvis du har hentet klienten der hedder "Test", så hent den anden i stedet for. Ellers kan jeg ikke hjælpeJesperB wrote:Hmm får ikke besked om jeg har fået en invite og hvis jeg starter spillet op siger den jeg kun er i Specator mode :-/Tyfo wrote:Jeg har tilføjet den eneste Bubbbi jeg kunne finde.JesperB wrote:Hvis nogle staig ligger inde med en Invite og vil kaste en efter mig modtager jeg den da gerne.
Jeg har nu 15 invites, så hvis du gerne vil have nogle til vennerne, så er du mere end velkommen.