K: Galaxy Truckers
Re: K: Galaxy Truckers
Hov double post :-/
Last edited by Deus on Wed Mar 20, 2013 12:10 am, edited 1 time in total.
hehe tror du kommer til at lede længe, jeg har selv ledt efter det (godt nok anniversary edition) i et stykke tid herinde.
Men jeg mener at have læst et sted at de reprinter "Anniversary edition" nu her. Så om ikke andet kan du da få det fra ny af med ALLE de herlige goodies
Men jeg mener at have læst et sted at de reprinter "Anniversary edition" nu her. Så om ikke andet kan du da få det fra ny af med ALLE de herlige goodies

-
- 100+ indlæg
Der er indtil flere steder hvor den kan købes, så hvorfor vente på et reprint?
Ja, det er ikke så kendt et spil her i DK åbenbart.
Amazon.co.uk har det ligeledes .de. (og nogle af deres underleverandører).
Amazon.co.uk har det ligeledes .de. (og nogle af deres underleverandører).
Jeg har lige været i USA og set anniversary edition til salg. Så den er på vej hvis ikke den allerede er her...... Den indeholder begge udvidelser.
-
- 100+ indlæg
-
- 100+ indlæg
Det skal jeg ikke kunne sige. Man kan jo ikke se hvilke varer de har på deres hjemmeside.Deus wrote:Kelzor.dk har det også
Bestilte engang hos dem. Det tog dem en uge at få spillene hjem. Et af spillene kunne ikke skaffes mere, meddelte de, da de havde fået de andre hjem.
En af mine kammerater har forsøgt at købe det samme spil. De meddelte også til ham, at spillet ikke kunne skaffes igen. Men den dag idag, står spillet
stadig på deres hjemmeside.
Hehe ja jeg kan godt genkende lidt derJesper_Norris wrote:Det skal jeg ikke kunne sige. Man kan jo ikke se hvilke varer de har på deres hjemmeside.Deus wrote:Kelzor.dk har det også
Bestilte engang hos dem. Det tog dem en uge at få spillene hjem. Et af spillene kunne ikke skaffes mere, meddelte de, da de havde fået de andre hjem.
En af mine kammerater har forsøgt at købe det samme spil. De meddelte også til ham, at spillet ikke kunne skaffes igen. Men den dag idag, står spillet
stadig på deres hjemmeside.