Ud over at introducere regler, fik jeg også selv spillet et par spil.
Jeg tog et par billeder kort efter jeg var dukket op, hvor der allerede var pænt besøgt. Alle bordene var endnu ikke fyldt, men lidt over middag var samtlige borde igang.

Jeg brød mig ikke om den primitive tegneseriestil i den første udgave af GtR, så jeg satte min lid til Uchronia som blev præsenteret på Spiel '11. Og ja, det er det samme spil som blot er blevet streamlinet. Om det så er godt eller skidt skal jeg lade være usagt. For da det blev yderligere forsinket, og GtR i mellemtiden udkom i en ny forbedret udgave købte jeg den i stedet. Og efter en halv test af Ucronia på Spiel '12 fandt jeg ikke at forskellen var stor nok til at eje dem begge. Og iøvrigt kan jeg bedre lide det lidt mere komplicerede spil i GtR.chr88 wrote:Til sidst fik jeg prøvet Uchronia. Jeg vidste godt, at det var fra designeren af Glory to Rome, men jeg anede ikke, at spillet var nærmest en tro kopi af GtR! Nuvel, der var selvfølgelig forskelle (primært at man ikke udfører en handling, når en anden spiller gør), og jeg har kun spillet GtR to gange og Uchronia en enkelt, så jeg er slet ikke inde i nuancerne - men førstehåndsindtrykket var, at spillene var meget ens. Jeg kunne rigtig godt lide dette spil og kunne sagtens overveje at købe det, men jeg vil gerne lige prøve Glory to Rome og Uchronia et par gange, før jeg beslutter mig for, om begge er værd at eje.
Og nu er jeg virkelig ked af at jeg måtte aflyse. Vil meget gerne prøve Alien FrontiersAndrea wrote:I dag havde jeg et par venner på besøg, og vi nåede igennem en række kendinge. Først kom Alien Frontiers på bordet. Det har jeg ellers 'holdt lidt pause fra', eftersom jeg syntes, at folk tit brugte den samme strategi, men spillet udviklede sig lidt anderledes denne gang, og det var rart at se.
Derefter besluttede vi os for at spille Vegas Showdown, og det var interessant at prøve med tre spillere. Det betød dog også, at der slet ikke var de samme, vilde budkrige som første gang, jeg spillede det (hvor vi var fem personer), så det bliver mere hyggeligt og 'puslespilsagtigt'.
Som rosinen i pølseenden hev vi King of Tokyo frem af gemmerne. Det blev til tre omgange, inden spildagen sluttede.
Jeg havde netop fundet spillet frem, fordi jeg havde bemærket, at det var et spil, du gerne ville prøveSkobbolop wrote: Og nu er jeg virkelig ked af at jeg måtte aflyse. Vil meget gerne prøve Alien Frontiersmen jeg er da glad for at i alligevel fik spillet