Sælges: 40+ spil - OPDATERET d. 24/09/2016
Re: Kæmpe salgsliste! Mere end 30 spil sælges!
Vil gerne købe Race for the Galaxy hvis det stadig er til salg?
-
- 100+ indlæg
Utroligt at ingen har budt på Emerald til den pris du sælger det til. Det spil er meget overset.
-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Jamen så vil jeg da gerne købe Emerald, og tager også gerne Oltre Mare med nu vi er igang!Jesper_Norris wrote:Utroligt at ingen har budt på Emerald til den pris du sælger det til. Det spil er meget overset.
Sender en PB.
mvh APK
/APK

-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
Re: SÆLGES: bl.a. TI3,Gates of Loyang,Cargo Noir,Santiago,H
Så er listen opdateret med et par nye spil og lavere priser 

Hey,
Jeg vil gerne købe Eruption hvis det stadig er til salg.
Desuden kan jeg ikke huske om det var den her tråd jeg så det i eller en anden, men solgte du flere power plants til Power Grid?
Jeg tager på ferie imorgen, så hvis det er ok med dig kan jeg først komme og hente evt. spil i starten af April
Desuden kan jeg ikke huske om det var den her tråd jeg så det i eller en anden, men solgte du flere power plants til Power Grid?
Jeg tager på ferie imorgen, så hvis det er ok med dig kan jeg først komme og hente evt. spil i starten af April
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
Det er det, så Eruption er dit! Det var mig med Power Plants, ja, men de er desværre blevet solgt. Jeg har Power Grid: The Robots, hvis det kunne friste i stedet? Det er helt fint, at du først kan hente i starten af april (ellers er jeg også hjemme hele dagen i dag, hvis du vil have spillet med på ferieLokemix wrote:Hey,

Hej,
jeg køber gerne Cargo Noir.
Vh Joe 41202169
jeg køber gerne Cargo Noir.
Vh Joe 41202169
- caparzodk
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Descent, Twilight Imperium, Merchant & Marauders, Zombicide, Pandemic, Mansion of Madness, Smash Up.
Har modtaget pakken med Mission: Red Planet og Are you the traitor.chr88 wrote:Så er listen opdateret med et par nye spil og lavere priser
Begge spil er i fin stand, tak for hurtig levering op til påsken.

Senest spillet:

-
- 500+ indlæg
Re: SÆLGES: bl.a.TI3,GatesOfLoyang, PowerGrid, PrincesOfFlor
Jeg har opdateret listen med et par nye spil, heriblandt nogle klassikere!
Jeg kan tage spillene med til Djengis Con og overlevere dem der - eller jeg kan tage dem med i KBK på tirsdag, til Consim på søndag eller mødes en anden dag privat på Frederiksberg/Vesterbro.
Jeg kan tage spillene med til Djengis Con og overlevere dem der - eller jeg kan tage dem med i KBK på tirsdag, til Consim på søndag eller mødes en anden dag privat på Frederiksberg/Vesterbro.

-
- 500+ indlæg
Re: SÆLGES: 30+ spil. Bl.a. Hawaii, Egizia, Power Grid, Bib
Så er listen opdateret med ca. 10 nye spil. Skriv også gerne, hvis du er interesseret i et spil, jeg ejer, men ikke lige har skrevet på salgslisten endnu. Tjek min BGG-profil. 

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Re: SÆLGES: 30+ spil, bl.a.Hawaii,Dominion+exp,PowerGrid,Bib
De 2 Dominion udvidelser Prosperity og Seaside + promo kortene kunne være interessant.
Du skriver alt sagtens kan være i basis kassen? Kan du tage et billede af hvordan du har sat det op?
Evt send til min mail: dweibel@gmail.com
Edit: Mr. Jack in New York + Shadows over Camelot: Merlin's Company kunne have interesse også.
AoE3: Hvilken version er det du har? Og er det til salg? Jeg er interesseret i 2nd edition.
Mvh Dennis
Du skriver alt sagtens kan være i basis kassen? Kan du tage et billede af hvordan du har sat det op?
Evt send til min mail: dweibel@gmail.com
Edit: Mr. Jack in New York + Shadows over Camelot: Merlin's Company kunne have interesse også.
AoE3: Hvilken version er det du har? Og er det til salg? Jeg er interesseret i 2nd edition.
Mvh Dennis

- kwo
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter
Jamen jeg er stadig interesseret i Egizia. 

Kenneth
Sidst spillet:

BGG: kwokwo
Sidst spillet:

BGG: kwokwo
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Jeg kunne til gengæld godt være interesseret i Intrigue og Hinterlands. Hvilken stand er de i? Det siges jo at Dominion kort hurtigt kan blive slidte. Er også interesseret i promo kort hvis DraX falder fra.DraX wrote:De 2 Dominion udvidelser Prosperity og Seaside + promo kortene kunne være interessant.
Er egentlig også lidt interesseret i Kingdom Builder. Hvad ville du skulle have for de tre samlet? Skriv eventuelt en PM.