Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Myde
250+ indlæg
250+ indlæg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Myde »

Jeg har lige bestilt Kingdom builder, efter jeg endelig fik prøvet det igår.
Nuppede det sidste på lager hos hyggeonkel til kun 399 plus fragt.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 933 times

Post by Frouvne »

Jeg modtog idag en kasse fra Heron Games med de ting, jeg lod mig friste af ved deres udsalg:

Ascension: Immortal Heroes
Ascension: Return of the Fallen
Catacombs: Dark Passageways
Evolution: Time to Fly
Legends of Andor
Steam: Rails to Riches: Map Expansion #1
Steam: Rails to Riches: Map Expansion #2
frouvne, administrator

Image
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Sir William »

Har netop fået købt Kamisado hos Boardgamer.dk, så nu skal jeg bare have det hentet. Spillet det så mange gange på Yucata, at jeg bare måtte have det så jeg kunne spille lidt mod sønnen/konen.

Havde først kigget på det hos Heron games i forbindelse med deres marts udsalg, det kostede kun £10 men så skulle jeg lige lægge £15 i forsendelse. Så var det som om, at besparelsen forsvandt.
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Frouvne wrote:Jeg modtog idag... Legends of Andor
Hvis du ikke er bange for lidt tysk, kan jeg varmt anbefale at læse Kosmos-udgaven af Reference Hæftet. Den tyske er nemlig på 8 sider med mange præciseringer som FFG-udgavens 4 sider ikke har med.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Pakke fra Milan Spiele ankommet med et par tilbud jeg ikke kunne modstå - samt lidt andet for at få fragtraten lidt ned:

Asteroyds (Ystari) spillede jeg i sin tid en del med William Attia fra Ystari. Spillet er et sjovt space race spil med RoboRally programering og en rigtig god elektronisk timer, som alene er de 75 kr værd som spillet kostede. Så selvom jeg ikke ville betale fuld pris for spillet i sin tid, så er det et godt køb nu.

Artus (alea) har jeg også kun spillet som prototype, sammen med en hel andre prototyper, hvor Macao var det jeg helt klart brændte for. Men nu var det så sat lidt ned, så herregud. Det er en hjernesvider, så det bliver nok kun spillet med den faste gruppe.

Og så blev der plads til Memoir '44 Campaign Book 2, blot for at komplettere samlingen,
samt
den nye Quined Games Master Print udgave af Trajan. Ikke at der er nogen forskel, bortset fra æsken. Men eftersom spillet vandt International Gamers Award prisen på Essen Messen, syntes jeg at jeg burde have det i samlingen.
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Har fået Puerto Rico ind ad døren. Ved egentlig ikke helt hvorfor, da det ikke er fordi spillet umiddelbart appellerer til mig. Men det er jo populært på BBG og jeg fik det billigt, så forhåbentlig bliver jeg glad for det.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times

Post by Goblen »

Har kun prøvet Puerto Rico en gang, og det er mange år siden, men synes sgu det var meget sjovt.

Var lige forbi Hack'n'Slash (kelz0r.dk) i dag for at kigge lidt på noget mere Netrunner, og han havde en pakke What Lies Ahead, og to pakker Trace Amount. Købte en af hver. Fik dem til prisen han tager på hjemmesiden, og det betød for under kr. 100,- pr. pakke = fedt.

/Brian
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Has thanked: 549 times
Been thanked: 336 times

Post by Jonezy »

Skulle lige have noget med hjem fra Spilfestivalen idag, og efter at have kigget meget på Legends of Andor, grundet mange rosende ord på dette forum endte jeg med at gå i en helt anden retning og nappede String Railway istedet. Har en gang set en video om spillet og har siden haft lyst til at prøve det og slog til da jeg spottede det i kassen med småspil. Garn og togspil er jo ikke lige en kombination man ser hver dag.
Image
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Var inde i en Arnold Busch igår og kunne ikke stå for Hey, That's My Fish, så det røg i indkøbskurven.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

På Spilfestival i går vandt Larna 3 rabatkuponer, og de blev brugt til at købe The Hobbit Card Game.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

I den forløbne uge har jeg modtaget et par pakker med henholdsvis War of the Ring: Lords of Middle-Earth (2nd limited edition) og Spellbound. Æstetisk to interessante størrelser - så må vi se, om de også er værd at spille...
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Mik wrote:
Frouvne wrote:Jeg modtog idag... Legends of Andor
Hvis du ikke er bange for lidt tysk, kan jeg varmt anbefale at læse Kosmos-udgaven af Reference Hæftet. Den tyske er nemlig på 8 sider med mange præciseringer som FFG-udgavens 4 sider ikke har med.
Lidt tysk-forskrækket er man vel altid! Men jeg vil nu alligevel printe det ud og kigge i det, når der opstår behov for nogle præciseringer! Tak for tippet! :)
frouvne, administrator

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Så kom Relic - som jeg formentlig fortryder at jeg har købt.
Jeg havde håbet på en forbedret udgave af Talisman, og det er det vel også. Men de første rapporter tyder på at "forbedringerne" mere går på tema end spilmekanik. Nå, men det er jo ikke første gang at jeg har ladet mig lokke. :?
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Det er blevet til et par nyerhvervelser...
Agricola Farmers of the Moor
Serenissima (2nd Ed.)
Steam map exp. #3
Age of Steam Exp. Europe & America
Sidst spillet:
Image
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Stony wrote: Steam map exp. #3
Uhh, hvor har du skaffet det fra? Det er med Japan kortet, ikke?
Post Reply