Er det PJ der sidder ude til hoejre?
Also REGLER!!!:
http://www.suntzugames.com/uploads/5/0/ ... e_ver1.pdf
til dem der ikke klikker ind paa kickstartersiden fire gange om dagen
Har jeg forstaaet det ret at man i een runde godt kan have action kortene liggende i raekkefoelge:
Exploration - Civilization - Special - warfare
men saa blander man dem og saa kan de godt ligge som
warfare - civ - spec - exp?
Er det med vilje at skibe rammer paa lave slag mens diplomacy kraever hoeje terningeslag?
Er der forskellig slags oekonomiske enheder man skal jonglere saasom: cashium, atraxium, dingbatium, gasium eller er penge bare penge?
Hvis du mangler flere folk til at teste for 2 spillere, saa er jeg mere end frisk. Det virker til at vaere et RET godt salgspunkt blandt BGG noerderne at man ikke noevendigvis skal samle en stor spilgruppe for at faa et godt spil ud af det. Exodus: Proxima Centauri virker til at vaere den naermeste konkurrent saadan temamaessigt. I hvert fald ud fra hvad jeg lige kan pejle.
Modtager man baade en digital og en fysisk udgave af regelbogen? Det ville nemlig vaere awesome at faa bege dele. Jeg taenker regelbogen starter som pdf alligevel saa det ville vel ikke vaere nogen oekonomisk udgift at sende den med, selvom der skal bruges tid paa at sende den...
Naar folk har adgang til en regelbog, saa er de nemlig meget mere tilboejelige til at ville investere i spillet ogsaa. Der er ikke noget der lokker som at sidde med en regelbog til et godt spil. Jeg er lige ved at sige: desto flere piratkopier af pdf'en der kommer i omloeb, desto flere fysiske kopier vil du formentlig kunne saelge.
Jeg ved at Mantic Games, der udgiver Dreadbal - The Futuristic Sports Game har sendt en pdf ud til alle deres backers, men den er vandmaerket i hjoernet saa man kan se hvilken backer pdf'en tilhoerer. Saa faar de reklame, men kan samtidig holde oeje med at ting ikke kommer utilsigtet i omloeb.
It's about playing games, not owning games.