Jeg kan måske være frisk på lidt støvet taktik lørdag aften... smider dig lige en sms hvis det er

Det danske marked er efter min overbevisning ikke stort nok (endnu) til at lagerføre alle de lækre Dust Tactics modeller der bliver lavet. (der er MANGE linjer, når jeg bladrer leverandørens excel ark igennem)smold wrote:Fin idé med FB gruppe. Har selv haft det til at ligge rigtig længe og har nu igen fået det trukket frem mellem alle spillene. Har suppleret med en del nye squads og mangler nu bare at få det spillet RIGTIG meget.
Jeg ville lige i den anledning høre om, hvor I foretager jeres indkøb af figurer?!?!?
Jeg har søgt adskillelige steder på nettet og den som pt virker billigst er Gameslore.com, bruger I andre forretninger?!
Du er meget velkommen til at joine gruppen, det er meget mig der skriver derinde - der kommer links til spændende ting, nyheder og meget andet, og så arrangerer vi Dust events .. om end vi kun er 4 medlemmer i gruppen so farsmold wrote:Fin idé med FB gruppe. Har selv haft det til at ligge rigtig længe og har nu igen fået det trukket frem mellem alle spillene. Har suppleret med en del nye squads og mangler nu bare at få det spillet RIGTIG meget.
Jeg ville lige i den anledning høre om, hvor I foretager jeres indkøb af figurer?!?!?
Jeg har søgt adskillelige steder på nettet og den som pt virker billigst er Gameslore.com, bruger I andre forretninger?!
Du har desværre helt ret i, at vi endnu ikke er så mange Dust Tactics/Warfare spillere i Danmark. Til gengæld er der rimelig run på i udlandet, hvor der er en masse turneringer osv. Tillige har FFG reelt problemer med at følge med efterspørgslen og der er derfor op mod 3 ugers leveringstid på mange bestillinger på Dust. Så jeg håber vi kan få skabt mere interesse for spillet og universet her i Danmark også - det er et super fedt spil og det er virkelig godt tænkt, at man kan bruge sine figurer til både brætspil og tabletop wargame. Tillige er figurerne pænt billige, når man sammenligner med andre spil med figurer af samme kvalitet - og da især hvis man sammenligner med fx Warhammer priserne.netsapiens wrote:Det danske marked er efter min overbevisning ikke stort nok (endnu) til at lagerføre alle de lækre Dust Tactics modeller der bliver lavet. (der er MANGE linjer, når jeg bladrer leverandørens excel ark igennem)
Men jeg henter gerne specifikke modeller hjem, hvis der er noget bestemt du vil have.
Du (og Lars, og andre) kan altid lige sende en mail til claus@boardgamer.dk, så finder vi ud af noget.