K: 7 Wonders (+ udvidelser) - KØBT

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg

K: 7 Wonders (+ udvidelser) - KØBT

Post by Jake Helms »

Hej! Jeg er på udkig efter et eksemplar af 7 Wonders, som jeg gerne vil føje til samlingen ASAP, helst senest mandag - et par fra spillegruppen er meget interesseret i at prøve det.

Sig frem, hvis I har et eksemplar I vil af med - jeg tager gerne udvidelser med også. Befinder mig i Københavnsområdet og afhenter gerne, hvis spillet gør det samme. Hvis nogen har set det til billigere end 325kr, så giv mig endelig også et fingerpeg i den rigtige retning :).
Last edited by Jake Helms on Sun Apr 21, 2013 12:23 am, edited 1 time in total.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: K: 7 Wonders (+ udvidelser)

Post by netsapiens »

Hvis du ikke finder et sæt brugt, så vil jeg hjertens gerne give dig en god pris på 7 Wonders + Cities + Leaders. Jeg kan desværre ikke tilbyde Wonder Pack før på onsdag. De bliver hele tiden solgt :)

slå på tråden på 20940181 eller mail claus@boardgamer.dk hvis det bliver aktuelt.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Webhallen.com har det afsindigt billigt, men deres ry er noget blakket og du får det ikke inden mandag.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by Jake Helms »

BlueSwan wrote:Webhallen.com har det afsindigt billigt, men deres ry er noget blakket og du får det ikke inden mandag.
Tak for tippet - deres butikker har dog ingen på lager (måske på grund af prisen). At jeg ikke har det mandag, kan jeg sagtens leve med, så længe spillet er billigt nok - så ryger der bare noget andet på bordet i stedet.
netsapiens wrote:Hvis du ikke finder et sæt brugt, så vil jeg hjertens gerne give dig en god pris på 7 Wonders + Cities + Leaders. Jeg kan desværre ikke tilbyde Wonder Pack før på onsdag. De bliver hele tiden solgt :)

slå på tråden på 20940181 eller mail claus@boardgamer.dk hvis det bliver aktuelt.
Det lyder super - jeg tager kontakt, hvis det bliver aktuelt :)
Rasmus Hviid
50+ indlæg
50+ indlæg
Been thanked: 4 times

Post by Rasmus Hviid »

Jeg har et ekstra eksemplar (laupelitudgaven*) som jeg gerne skiller mig af med for 250 kr. Spillet er åbnet, men "unpunched". Du kan fange mig på mobil 40 74 61 35, hvis det frister. Bor på Vesterbro.

Dvs. svenske, finske og engelske regler.
Københavns Brætspilsklub: http://www.strategispil.dk
Jurymedlem for Guldbrikken
Jake Helms
50+ indlæg
50+ indlæg

Re: K: 7 Wonders (+ udvidelser) - KØBT

Post by Jake Helms »

Takker for en fin handel :).

Skulle nogen af jer ligge inde med en af udvidelsespakkerne, som I har lyst til at sælge uden grundspillet, så siger I bare til.
Post Reply