Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj
Hej forum,
Så er det tid til 5.udgaven, og jeg har valgt at sætte fokus på et 2013 spil i vælten nærmere bestemt Bora Bora,
http://boardgamegeek.com/boardgame/127060/bora-bora
Da JoelP og BlueSwan allerede har meldt deres ankomst er der 1 ledig plads tilbage.
Opstart bliver kl.19.00, så vi kan nå noget mere el. komme i seng til normal tid.
Ses,
Søren
Så er det tid til 5.udgaven, og jeg har valgt at sætte fokus på et 2013 spil i vælten nærmere bestemt Bora Bora,
http://boardgamegeek.com/boardgame/127060/bora-bora
Da JoelP og BlueSwan allerede har meldt deres ankomst er der 1 ledig plads tilbage.
Opstart bliver kl.19.00, så vi kan nå noget mere el. komme i seng til normal tid.
Ses,
Søren
Last edited by Bugge on Wed Apr 24, 2013 8:01 am, edited 2 times in total.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Re: Brætspil i Søborg #5 => Bora Bora torsdag den 2.maj
Sejt. Vil vildt gerne prøve Bora Bora. Men kunne det eventuelt rykkes til kl.19? Jeg kan ikke nå det til 18.30.
- Bugge
- 1000+ indlæg
Lad os bare sige kl.19.00, men sørg for at have læst reglerne og set en video el. to, for så går vi i gang præcis kl.19.00.BlueSwan wrote:Sejt. Vil vildt gerne prøve Bora Bora. Men kunne det eventuelt rykkes til kl.19? Jeg kan ikke nå det til 18.30.
Søren
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Jeg møder altid velforberedt op!Bugge wrote:Lad os bare sige kl.19.00, men sørg for at have læst reglerne og set en video el. to, for så går vi i gang præcis kl.19.00.BlueSwan wrote:Sejt. Vil vildt gerne prøve Bora Bora. Men kunne det eventuelt rykkes til kl.19? Jeg kan ikke nå det til 18.30.
Søren
- Bugge
- 1000+ indlæg
Super Merete, så er vi 4.Myde wrote:Jeg nupper gerne sidste plads!
Jeg sørger for nærlæse reglerne, se en video el. to, samt at sætte spillet til i kommer.
I må naturligvis også gerne læse regler/se video, da vi går i gang så hurtigt som muligt efter kl.19.00.
Ses,
Søren
Jep - jeg skal også nok nå at studere lidtBugge wrote:Super Merete, så er vi 4.Myde wrote:Jeg nupper gerne sidste plads!
Jeg sørger for nærlæse reglerne, se en video el. to, samt at sætte spillet til i kommer.
I må naturligvis også gerne læse regler/se video, da vi går i gang så hurtigt som muligt efter kl.19.00.
Ses,
Søren
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Har nu fået set Undead Vikings video omkring spillet og derefter læst regelsættet igennem. Der er godt nok nogle ting at holde styr på, men nu tror jeg da at jeg har rimeligt styr på hvordan spillet fungerer rent mekanisk. Skal nok blive sjovt!
Helt sikkert! Omend det virkede overvældende ved første øjekast, gælder jeg mig rigtig meget til at prøve det. Bliver mit første FeldBlueSwan wrote:Har nu fået set Undead Vikings video omkring spillet og derefter læst regelsættet igennem. Der er godt nok nogle ting at holde styr på, men nu tror jeg da at jeg har rimeligt styr på hvordan spillet fungerer rent mekanisk. Skal nok blive sjovt!
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Same here!Myde wrote:Helt sikkert! Omend det virkede overvældende ved første øjekast, gælder jeg mig rigtig meget til at prøve det. Bliver mit første FeldBlueSwan wrote:Har nu fået set Undead Vikings video omkring spillet og derefter læst regelsættet igennem. Der er godt nok nogle ting at holde styr på, men nu tror jeg da at jeg har rimeligt styr på hvordan spillet fungerer rent mekanisk. Skal nok blive sjovt!
Heh, ok, så fik jeg printet reglerne ud og læst igennem inden jeg så videoen for 3. gang. Det hjalp godt nok meget Min hjerne lærer åbenbart bedre på skrift
- Bugge
- 1000+ indlæg
Det er godt i er forberedt Det ender med at i skal hjælpe mig
For dem der skulle være i tvivl, så er adressen Jacob Bulls Alle 116 og mit mobil nr. er 60-634815.
Glæder mig,
Søren
For dem der skulle være i tvivl, så er adressen Jacob Bulls Alle 116 og mit mobil nr. er 60-634815.
Glæder mig,
Søren
Jeg har siddet og set en video med en hel gennemspilning af et 3-p spil for at forstå det helt (+ andre vidoer og div. tråde på BGG)JoelP wrote:Heh, ok, så fik jeg printet reglerne ud og læst igennem inden jeg så videoen for 3. gang. Det hjalp godt nok meget Min hjerne lærer åbenbart bedre på skrift
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
Smid gerne et link! Jeg skal stadig lige have styr på nogle ting inden vi spiller i morgen.Myde wrote:Jeg har siddet og set en video med en hel gennemspilning af et 3-p spil for at forstå det helt (+ andre vidoer og div. tråde på BGG)JoelP wrote:Heh, ok, så fik jeg printet reglerne ud og læst igennem inden jeg så videoen for 3. gang. Det hjalp godt nok meget Min hjerne lærer åbenbart bedre på skrift
EDIT: Har fundet det. Tror ikke jeg har tid til at se alt det!