Quizzen altså

Ja, folk er jo dygtige, så jeg måtte jo liiiige lave det lidt udfordrendeHelle wrote: Den var svær - segnede om i går før quizzen kom - sikkert meget godt, ellers kunne jeg have siddet en stor del af natten!!!!!
Jeg er spændt på at høre, hvordan det går!
Drix wrote: Og den sidste omgang havde jeg også dem alle rigtige, men indsendte kun et svar, da det ligesom var det, der var beskrevet i reglerne. Og med frygt for nu at få på puklen igen, var der en del indforståede ting mellem jer.
Det gjorde det sådan set også. Jeg varslede, at tre personer førte, og at den afgørende runde ville følge aftenen efter. Da det ville være lidt kedeligt at afholde en finale, hvor kun de tre førende kunne være med, indførte jeg en andenpræmie, som alle kunne dyste omHvordan kan en konkurrence ændre regler den sidste dag uden at det oplyses forinden?
Fordi det var en finale, som blev lavet udelukkende fordi, der var flere på førstepladsen. Havde der ikke været det, ville jeg ikke have behøvet at lave en finale.Og hvordan kan spillere/gættere fra de foregående dage ikke ha' en chance i sidste runde...de kan vel få lige så mange point i alt, som de, der fører op til sidstedagen?![]()