Sælges: 40+ spil - OPDATERET d. 24/09/2016
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture - Location: København NV
Re: SÆLGES: 30+ spil, bl.a.Hawaii,Dominion+exp,PowerGrid,Bib
Jeg er interesseret i Power Grid - men desværre ikke Robots-udvidelsen
Hvad vil det koste at få Saboteur sendt, der går lang tid imellem, at jeg er på sjælland.
PB Sendt ang. Saboteur og Panic Station
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
PB sendt på among the stars.88
Redigeret: Fik en besked tilbage fra chr88 at en anden havde skrevet på det. Det vil være fedt hvis folk lige gider skrive det her i tråden. Det vil sparre alle mennesker for tid.
Tak for den hurtige besked chr88 - det er ikke frustration rettet mod dig
Redigeret: Fik en besked tilbage fra chr88 at en anden havde skrevet på det. Det vil være fedt hvis folk lige gider skrive det her i tråden. Det vil sparre alle mennesker for tid.
Tak for den hurtige besked chr88 - det er ikke frustration rettet mod dig

-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Re: SÆLGES: 30+ spil, bl.a. KingOfTokyo,Dominion+exp,Biblios
Listen er opdateret; har fjernet en masse solgte spil og tilføjet nogle nye såsom King of Tokyo, Drum Roll, Dungeon Petz m.fl. 

Hvad er standen på Kingdom Builder: Nomads?
Har lagt billet ind på denne til orientering.Myde wrote:Hvad er standen på Kingdom Builder: Nomads?
-
- 100+ indlæg
Der er en promo udvidelse til Kingdom Builder på bgg's geekstore, der hedder Capitol. Hvis det skulle have interesse imens de stadig har dem.Myde wrote:Har lagt billet ind på denne til orientering.
Tak, jeg har godt været inde og lure på denJesper_Norris wrote:Der er en promo udvidelse til Kingdom Builder på bgg's geekstore, der hedder Capitol. Hvis det skulle have interesse imens de stadig har dem.Myde wrote:Har lagt billet ind på denne til orientering.

-
- 100+ indlæg
PB sendt på:

VH
Jesper
da de monstre bare ser for nuttede udchr88 wrote:Dungeon Petz inkl. promo petz (0) - 290

VH
Jesper
HAr sendt en pb ang. Dominion..
Derudover vil jeg også gerne aftage Robots udv. til Powergrid hvis den ikke er afsat..
-Jesper
Derudover vil jeg også gerne aftage Robots udv. til Powergrid hvis den ikke er afsat..
-Jesper
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Re: SÆLGES: 30+ spil, bl.a. SmallWorld+exp,Dominion+exp,Bibl
Har opdateret listen med en håndfuld nye spil og endnu flere udvidelser. Hvis man køber flere spil, er jeg sikkert villig til at gå lidt ned i pris.