Lukket
Re: S: 2 de Mayo, 6 Nimmt, AGoT 1st-edtn, Ubongo (Århus/Vej
Jeg vil gerne købe dit ubongo såfremt alle brikker er der og spillet er i god stand.
mvh
Jakob
mvh
Jakob
Re: S:2 de Mayo|6 Nimmt|AGoT 1E|Alhambra|Ora Labora(Århus/Ve
Jeg tager gerne "6 Nimmt (også kendt som Category 5/"Kødhoveder"), tysk version. 50,-". Jeg bor i Bredballe v/Vejle, så hvis spillet kommer på disse kanter, står jeg klar med kontanterne 

Re: S:2 de Mayo|6 Nimmt|AGoT 1E|Alhambra|Ora Labora(Århus/Ve
Jeg siger til næste gang jeg kommer forbiVarming wrote:Jeg tager gerne "6 Nimmt (også kendt som Category 5/"Kødhoveder"), tysk version. 50,-". Jeg bor i Bredballe v/Vejle, så hvis spillet kommer på disse kanter, står jeg klar med kontanterne

Re: S:2 de Mayo, Sylla, Twilight Struggle (Århus/Vejle)
Ora et Labora reserveret.
Alien Frontiers og Twilight Struggle tilføjet.
Alien Frontiers og Twilight Struggle tilføjet.
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Re: S:2deMayo|Alien Frontie|Sylla|Twilight Struggle(Århus/Ve
Byder 200 kr for Twilight Struggle.
Kan afhente i Århus hvis det har interesse. Vil ikke give 300 kr da et nyt koster 369 kr.
Kan afhente i Århus hvis det har interesse. Vil ikke give 300 kr da et nyt koster 369 kr.
-
- 50+ indlæg
Hvorhenne kan man få et nyt Twilight Struggle for 369,-?DraX wrote:Byder 200 kr for Twilight Struggle.
Efter lidt tids søgen fandt jeg http://www.kelz0r.dk/magic/twilight-str ... 63859.htmlshadowdale wrote:Hvorhenne kan man få et nyt Twilight Struggle for 369,-?DraX wrote:Byder 200 kr for Twilight Struggle.
Jeg holder dog fast i prisen for nu

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
http://gunzone.dk/product_info.php?products_id=11001 til 369 som ligger tæt på hvor jeg bor. Hvis du ændrer mening så sig til.shadowdale wrote:Hvorhenne kan man få et nyt Twilight Struggle for 369,-?DraX wrote:Byder 200 kr for Twilight Struggle.
Re: S: 2 de Mayo | AGoT | Alien Frontiers | Sylla (Århus/Vej
A Game of Thrones-spillene er tilføjet.
Re: S: 2 de Mayo|A Game of Thrones 1st m. exp|Sylla(Århus/Ve
Oooooog, Alien Frontiers + GoT reserveret.
Re: S: 2 de Mayo | Android: Netrunner | Sylla (Århus/Vejle)
Twillight Struggle reserveret.
Android: Netrunner tilføjet.
Android: Netrunner tilføjet.