1st edition er også klart den mest overskuelige!Kadall wrote:Det er 1st editionBlueSwan wrote:Fik vi afklaret hvilken version af Dominant Species der var tale om. Jeg er klart også interesseret i tredje edition.

1st edition er også klart den mest overskuelige!Kadall wrote:Det er 1st editionBlueSwan wrote:Fik vi afklaret hvilken version af Dominant Species der var tale om. Jeg er klart også interesseret i tredje edition.
Say WhatFrouvne wrote:1st edition er også klart den mest overskuelige!Kadall wrote:Det er 1st editionBlueSwan wrote:Fik vi afklaret hvilken version af Dominant Species der var tale om. Jeg er klart også interesseret i tredje edition.
Ja, det er den uden alt det forvirrende artwork og de mange farver som plager 3rd edition.Frouvne wrote:1st edition er også klart den mest overskuelige!Kadall wrote:Det er 1st editionBlueSwan wrote:Fik vi afklaret hvilken version af Dominant Species der var tale om. Jeg er klart også interesseret i tredje edition.
Alene bedømt udfra de billeder tror jeg at jeg vil give Allan ret. Godt nok ser den nye udgave langt flottere ud, men den gamle udgave virker egentlig mere overskuelig - igen, udelukkende bedømt ud fra billederne. Den isblå farve forvirrer også lidt, synes jeg.Jens_Hoppe wrote: Ja, det er den uden alt det forvirrende artwork og de mange farver som plager 3rd edition.
EDIT: Her er en anmeldelse af spillet på BGG, med masser af eksempler på de grafiske forskelle mellem udgaverne.
Jeg er egentlig ikke uenig. Jeg synes at især bræt + tiles i den gamle udgave er for spartansk og playtest-agtigt at se på, men desværre synes jeg ikke at tredieudgaven slap særligt heldigt fra at "opgradere" komponenterne. Jeg foretrækker generelt det lysere, håndtegnede, mere enkle grafiske look som f.eks. kortene i førsteudgaven er et eksempel på, så på de fleste områder vinder den gamle udgave. Men som sagt, så er der lige kortet, som mest af alt ligner en første, ubehjælpelig prototype...BlueSwan wrote:Alene bedømt udfra de billeder tror jeg at jeg vil give Allan ret. Godt nok ser den nye udgave langt flottere ud, men den gamle udgave virker egentlig mere overskuelig - igen, udelukkende bedømt ud fra billederne.