KØBES: Nexus Ops + Patchistory + Concept

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

KØBES: Nexus Ops + Patchistory + Concept

Post by chr88 »

Jeg søger som sagt Nexus Ops, Patchistory og Concept.

Spillene skal være på engelsk og helst befinde sig i Københavnsområdet, så jeg slipper for at skulle betale porto. Alternativt kommer jeg i KBK hver tirsdag. Jeg er dog også åben over for alle andre dele af Danmark, hvis prisen er rigtig, så hold dig endelig ikke tilbage, hvis du ikke bor i Kbh.! :)
Last edited by chr88 on Sun Jan 26, 2014 2:31 am, edited 19 times in total.
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: KØBES: 8 spil (både nye og gamle spil)

Post by chr88 »

Bump :)
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 947
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 239 times
Been thanked: 104 times

Re: KØBES: 8 spil (både nye og gamle spil)

Post by Taibi »

Jeg har Das Motorsportspiel - men bor i Ebeltoft.

Giv lyd hvis det har interesse. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: KØBES: 8 spil (både nye og gamle spil)

Post by Frouvne »

chr88 wrote:Summoner Wars (2nd edition, dvs. den mindre kasse med det dårlige box
Når du skriver det så specifikt, går jeg ud fra, at du har overvejet det grundigt. Det er helt klart, at kassen har en mere attraktiv størrelse, men det gør ikke spillepladen bedre, at den er foldet endnu en gang. Tværtimod syntes jeg.
frouvne, administrator

Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: KØBES: 8 spil (både nye og gamle spil)

Post by chr88 »

Frouvne wrote:
chr88 wrote:Summoner Wars (2nd edition, dvs. den mindre kasse med det dårlige box
Når du skriver det så specifikt, går jeg ud fra, at du har overvejet det grundigt. Det er helt klart, at kassen har en mere attraktiv størrelse, men det gør ikke spillepladen bedre, at den er foldet endnu en gang. Tværtimod syntes jeg.
God pointe! Jeg vidste egentlig godt det med brættet, men tænkte ikke, at det gjorde det helt store. Er der andre, der har erfaringer med den nye udgave af SW og kan sige, hvad de mener om brættet? :)

For ja, den eneste årsag til at få den lille udgave er, at den passer på hylden. Det ringere box insert gør mig ikke det store, da jeg sagtens bare kan putte hver faction i zipbags. Men hvis brættet er en del ringere i den nye version, vil jeg da kraftigt overveje at beholde min gamle udgave alligevel. :)
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by JoelP »

Jeg byttede min gamle udgave ud med en ny, og det har fungeret fint for mig. Ja, det gamle board er lidt bedre, men det nye har jeg kunnet spille lige så fint på (ligesom man i øvrigt ikke får pest af at spille med papirkortene fra de nye starter set). Man kan åbenbart ikke både blæse og ha mel i munden :D
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by netsapiens »

Nu vi alligevel har trukket stakkels chr88's tråd helt ud i skoven, så lad mig lige spørge om der evt. kunne være interesse for
Summoner Wars måtter i stof?
Det kunne jo være det løser OP's problem også :p

Jeg har en ven der kan trykke på stof, så det kunne måske være fedt at have en lækker folde-sammen ting?
lidt á la den her: http://boardgamegeek.com/video/19833/su ... laying-mat

Pris: Ukendt, men jeg ved et Star Map til X-Wing på 220g Tricot i 1*1 meter koster omkring 500,- så mon ikke man kan lave sådan nogen Summoner Wars måtter i stof til halv pris?
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1481
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 332 times
Been thanked: 190 times

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by Jonezy »

netsapiens wrote:Nu vi alligevel har trukket stakkels chr88's tråd helt ud i skoven, så lad mig lige spørge om der evt. kunne være interesse for
Summoner Wars måtter i stof?
Det kunne jo være det løser OP's problem også :p

Jeg har en ven der kan trykke på stof, så det kunne måske være fedt at have en lækker folde-sammen ting?
lidt á la den her: http://boardgamegeek.com/video/19833/su ... laying-mat

Pris: Ukendt, men jeg ved et Star Map til X-Wing på 220g Tricot i 1*1 meter koster omkring 500,- så mon ikke man kan lave sådan nogen Summoner Wars måtter i stof til halv pris?
Jeg fortsætter lige med at deraile Christians tråd... Jeg kunne godt være interesseret i sådan et SW stof bræt. Det er jo både uber cool og praktisk.
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by JoelP »

Jonezy wrote:
netsapiens wrote:Nu vi alligevel har trukket stakkels chr88's tråd helt ud i skoven, så lad mig lige spørge om der evt. kunne være interesse for
Summoner Wars måtter i stof?
Det kunne jo være det løser OP's problem også :p

Jeg har en ven der kan trykke på stof, så det kunne måske være fedt at have en lækker folde-sammen ting?
lidt á la den her: http://boardgamegeek.com/video/19833/su ... laying-mat

Pris: Ukendt, men jeg ved et Star Map til X-Wing på 220g Tricot i 1*1 meter koster omkring 500,- så mon ikke man kan lave sådan nogen Summoner Wars måtter i stof til halv pris?
Jeg fortsætter lige med at deraile Christians tråd... Jeg kunne godt være interesseret i sådan et SW stof bræt. Det er jo både uber cool og praktisk.
Ifølge videoen følger det med den franske udgave. Måske import er billigere end kartoffeltryk?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by Frouvne »

JoelP wrote:
Jonezy wrote:
netsapiens wrote:Nu vi alligevel har trukket stakkels chr88's tråd helt ud i skoven, så lad mig lige spørge om der evt. kunne være interesse for
Summoner Wars måtter i stof?
Det kunne jo være det løser OP's problem også :p

Jeg har en ven der kan trykke på stof, så det kunne måske være fedt at have en lækker folde-sammen ting?
lidt á la den her: http://boardgamegeek.com/video/19833/su ... laying-mat

Pris: Ukendt, men jeg ved et Star Map til X-Wing på 220g Tricot i 1*1 meter koster omkring 500,- så mon ikke man kan lave sådan nogen Summoner Wars måtter i stof til halv pris?
Jeg fortsætter lige med at deraile Christians tråd... Jeg kunne godt være interesseret i sådan et SW stof bræt. Det er jo både uber cool og praktisk.
Ifølge videoen følger det med den franske udgave. Måske import er billigere end kartoffeltryk?
Ja, jeg tænkte også om det ikke var en besværlig omvej, hvor det måske endda vil være svært at opnå samme kvalitet.
frouvne, administrator

Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by chr88 »

Hehe, det er helt i orden, jeg er jo også selv interesseret i det bedst mulige bræt. Desuden kommer tråden op i toppen, så flere ser det og så kan skrive, hvis de har et eller flere af spillene! :D

Jeg kunne også godt være interesseret i stof-brættet, men hvis det kræver en udgift på 200+, hopper jeg nok over. Hvorfor kan man dog ikke bare få det gode bræt i den lille boks, argh!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by netsapiens »

Jeg sender lige en mail afsted til England og hører om man kan få en udgave af Summoner Wars med stofkort indbygget :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by Mik »

chr88 wrote:Jeg kunne også godt være interesseret i stof-brættet, men hvis det kræver en udgift på 200+, hopper jeg nok over. Hvorfor kan man dog ikke bare få det gode bræt i den lille boks, argh!
Det fylder jo ikke mere end en Ipad, så hvis man kan rende rundt med den, kan man også sagtens have brættet med sig.

At få flere sektioner på brættet vil besværliggøre flytningen af kort, da de vil støde på kanterne med mindre spillepladen er 100% plan. Et bræt af stof lyder heller ikke som en god ide. Man kan ikke trække noget henover en dug uden at den flytter med, så det bliver en uafladelig kamp med at rette folder ud. Det kan være fint med brikker man løfter og sætter ned et andet sted, men kort er lettere at skubbe end at samle op. Så det eksisterende bræt er perfekt til mig.
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: KØBES: 6 spil (både nye og gamle spil)

Post by chr88 »

Opdateret - vil også meget gerne købe RoboRally, hvis nogen ligger inde med den engelske udgave til en billig pris! :)
patrick
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Sat May 28, 2011 3:20 pm
Favoritspil: Eclipse og Ti3 (med begge expansions)
Location: Kolding
Contact:

Re: KØBES: 4 spil (både nye og gamle spil) - RoboRally tilfø

Post by patrick »

Jeg har shipyard hvis det skulle være.
Post Reply