Jeg er interesseret i at købe FFG-udgaven af Dungeonquest. Jeg er faktisk mest interesseret i heltefigurerne fra spillet mhp. at bruge dem i Descent, men jeg kommer nok ikke uden om at købe hele spillet.
Send mig en pm, hvis du er interesseret i at sælge.
Edit: Har rodet lidt i udgaverne, så der stod oprindeligt 2. udgave i overskriften, men der er vist 3. udgave jeg skal bruge.
Købes: Dungeonquest (3nd)
Købes: Dungeonquest (3nd)
Last edited by afrostb on Thu Jun 27, 2013 6:04 pm, edited 1 time in total.
Re: Købes: Dungeonquest (2nd)
Hvis du derefter er interesseret i at sælge spillet til en billig penge, er jeg interesseret (uden figurene selvfølgelig)afrostb wrote:Jeg er interesseret i at købe FFG-udgaven af Dungeonquest. Jeg er faktisk mest interesseret i heltefigurerne fra spillet mhp. at bruge dem i Descent, men jeg kommer nok ikke uden om at købe hele spillet.
Det er noteret.Martin wrote:Hvis du derefter er interesseret i at sælge spillet til en billig penge, er jeg interesseret (uden figurene selvfølgelig)afrostb wrote:Jeg er interesseret i at købe FFG-udgaven af Dungeonquest. Jeg er faktisk mest interesseret i heltefigurerne fra spillet mhp. at bruge dem i Descent, men jeg kommer nok ikke uden om at købe hele spillet.
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Hejsa,afrostb wrote:Jeg er interesseret i at købe FFG-udgaven af Dungeonquest. Jeg er faktisk mest interesseret i heltefigurerne fra spillet mhp. at bruge dem i Descent, men jeg kommer nok ikke uden om at købe hele spillet.
Jeg tror du mixer det lidt op FFG-udgaven er 3.udgaven af Dungeonquest (fra 2010). Jeg har den udgave i folie, så det er garanti for at det er nyt. Giv mig et tilbud. Jeg bor i Søborg, så rent logistisk er det ikke det store problem, da du bor i KBH.NV.
Mvh,
Søren
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times