Den officielle Kickstarter-tråd
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Re: Den officielle Kickstarter-tråd
@Larsine: det har den vist været nogle dage, og jeg havde også fanget den på første side
Men fint, at den er i mål.

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Den er også opdateret.
Bemærk: fra og med torsdag står den på Roskilde festival for mit vedkommende, og derefter er sommerferien lige om hjørnet. Så det er nok ret sporadisk, hvor meget jeg får opdateret tråden de næste uger. Håber I vil holde den kørende så længe
Bemærk: fra og med torsdag står den på Roskilde festival for mit vedkommende, og derefter er sommerferien lige om hjørnet. Så det er nok ret sporadisk, hvor meget jeg får opdateret tråden de næste uger. Håber I vil holde den kørende så længe

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Så vender Burning Suns tilbage til Kickstarter d. 1. august
Faldt lige over denne anmeldelse fra Undeadviking: http://www.boardgamegeek.com/video/3102 ... xy-yours-o
Han er meget positiv og backer selv spillet
Jeg var ikke med første gang, men jeg overvejer det faktisk kraftig nu. Har ikke nogen 4x erfaring overhovedet, men jeg kan vel lige så godt starte med Burning Suns. Og så er det jo et dansk projekt
Jeg håber bare at økonomien er til det når det gælder.
Så vidt jeg kan se er målet gået fra 20.000£ til 55.000£, men så er miniaturerne også med fra starten
. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig da kickstarteren ikke er live endnu: http://www.kickstarter.com/projects/187 ... n=eb833bcf
Faldt lige over denne anmeldelse fra Undeadviking: http://www.boardgamegeek.com/video/3102 ... xy-yours-o
Han er meget positiv og backer selv spillet

Jeg var ikke med første gang, men jeg overvejer det faktisk kraftig nu. Har ikke nogen 4x erfaring overhovedet, men jeg kan vel lige så godt starte med Burning Suns. Og så er det jo et dansk projekt

Så vidt jeg kan se er målet gået fra 20.000£ til 55.000£, men så er miniaturerne også med fra starten

Skriv til Emil inde paa boardgamegeek. Han har et projekt i gang hvor han sender prototypen rundt til mennesker verden rundt imod at de anmelder det eller giver ham feedback.Skobbolop wrote:...
Jeg var ikke med første gang, men jeg overvejer det faktisk kraftig nu. Har ikke nogen 4x erfaring overhovedet,...
Hvis du er interesseret saa kunne du jo proeve at hoere ham ad derinde.
It's about playing games, not owning games.
- digter
- 500+ indlæg
Ja, jeg så godt din opslag tidligere. Jeg er bare travlt optaget af speciale indtil 1. september så synes ikke rigtig jeg har tid til gøre den indsats det fortjenerStunke wrote:Skriv til Emil inde paa boardgamegeek. Han har et projekt i gang hvor han sender prototypen rundt til mennesker verden rundt imod at de anmelder det eller giver ham feedback.Skobbolop wrote:...
Jeg var ikke med første gang, men jeg overvejer det faktisk kraftig nu. Har ikke nogen 4x erfaring overhovedet,...
Hvis du er interesseret saa kunne du jo proeve at hoere ham ad derinde.

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Princes of the Dragon Throne er lige akkurat nået i mål få timer inden deadline.
Sidst spillet:

- Gunness
- 5000+ indlæg
Opdateret.... og så vil jeg lige nævne, at jeg netop har fået mail vedr. Glory to Rome, der nåede i mål i august 2011. Her knapt to år senere mangler de nu kun (!) at sende 42 eksemplarer ud. Men der er åbenbart fem danskere, der endnu ikke har fået deres bonus-ting. Wow.
- Slotracer
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Storm over Arnhem, Memoir '44, World Cycling Game, Leader 1
Er der nogen her der 'hoppede' på "Heroes of Normandie"?
Det ser pændende ud (men nu er jeg også en 'sucker' for alt med Normandiet).
Det ser pændende ud (men nu er jeg også en 'sucker' for alt med Normandiet).
mvh
René Christensen
René Christensen
-
- 1000+ indlæg
yupper. Jeg hoppede i med begge ben og op til albuerne 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg er i øvrigt målløs over så langt Cthulhu Wars gik over målet.
Sidst spillet:

- Slotracer
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Storm over Arnhem, Memoir '44, World Cycling Game, Leader 1
Er det godt?netsapiens wrote:yupper. Jeg hoppede i med begge ben og op til albuerne

mvh
René Christensen
René Christensen
- Gunness
- 5000+ indlæg
Sandy Petersen er et kendt navn, og folk elsker Cthulhu og minis, så....Stony wrote:Jeg er i øvrigt målløs over så langt Cthulhu Wars gik over målet.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Men alligevel blev alle stretch goals ikke opnået. Der var godt nok mange stretch goals og kan også se, at nogle af de eksklusive "backers" heller ikke blev udtømt, der var trods alt 4 tilbage hvor der var en middag med Sandy på spil.Gunness wrote:Sandy Petersen er et kendt navn, og folk elsker Cthulhu og minis, så....Stony wrote:Jeg er i øvrigt målløs over så langt Cthulhu Wars gik over målet.

- digter
- 500+ indlæg
En middag med Sandy inkluderer ikke miniaturer, så der har du grunden!Sir William wrote:Men alligevel blev alle stretch goals ikke opnået. Der var godt nok mange stretch goals og kan også se, at nogle af de eksklusive "backers" heller ikke blev udtømt, der var trods alt 4 tilbage hvor der var en middag med Sandy på spil.Gunness wrote:Sandy Petersen er et kendt navn, og folk elsker Cthulhu og minis, så....Stony wrote:Jeg er i øvrigt målløs over så langt Cthulhu Wars gik over målet.