Alle mine gode spil sælges - Alt er væk!
-
Re: Alle mine gode spil sælges - Gør et kup! (9 tilbage!)
Tak for en god handel
de godt nok vilde de tuckboxes hvor har du fundet dem? 

Selv tak, god fornøjelse med detLachris wrote:Tak for en god handelde godt nok vilde de tuckboxes hvor har du fundet dem?

Alle tuckboxes er hjemmelavet

Wow forstår jeg bedre jeg ikke kan finde dem på nettetnors wrote:Selv tak, god fornøjelse med detLachris wrote:Tak for en god handelde godt nok vilde de tuckboxes hvor har du fundet dem?
Alle tuckboxes er hjemmelavet

Du burde uploade dem

-
- 100+ indlæg
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Vi vil da iværtifælle gerne se nogle billederLachris wrote:Wow forstår jeg bedre jeg ikke kan finde dem på nettetnors wrote:Selv tak, god fornøjelse med detLachris wrote:Tak for en god handelde godt nok vilde de tuckboxes hvor har du fundet dem?
Alle tuckboxes er hjemmelavetDe godt nok godt lavet
Du burde uploade dem

Re: Alle mine gode spil sælges - Gør et kup! (6 tilbage!)
Så røg der lige et par stykker mere, der er snart ikke så mange tilbage. Er man interesseret i et af de resterende er man velkommen til at komme med et bud 

Re: Alle mine gode spil sælges - Giv et bud! (5 tilbage!)
Opdatering ang. afhentning:
Man kan enten kører til Kokkedal (25 Km nord for København) og hente spillene på min bopæl, afhente dem mellem 10-16 på min arbejdsplads tæt ved Nørreport, afhente dem på min kones arbejdsplads i brøndby (om formiddagen) eller få dem tilsendt med PostDanmark.
Nu er der så få tilbage at det er til at overskue
Man kan enten kører til Kokkedal (25 Km nord for København) og hente spillene på min bopæl, afhente dem mellem 10-16 på min arbejdsplads tæt ved Nørreport, afhente dem på min kones arbejdsplads i brøndby (om formiddagen) eller få dem tilsendt med PostDanmark.

Du arbejder ved Nørreport og så fik du mig til at tage til Brøndby..bbaaahhhhnors wrote:Opdatering ang. afhentning:

Jeg skal have fragtet dem derind med bil da jeg cykler på arbejde, så det er normalt ikke en mulighedTorcida wrote:Du arbejder ved Nørreport og så fik du mig til at tage til Brøndby..bbaaahhhh

- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Du cykler hele vejen fra Kokkedal? Det er god motionnors wrote:Jeg skal have fragtet dem derind med bil da jeg cykler på arbejde, så det er normalt ikke en mulighedTorcida wrote:Du arbejder ved Nørreport og så fik du mig til at tage til Brøndby..bbaaahhhh

32 Km hver vejSkobbolop wrote:Du cykler hele vejen fra Kokkedal? Det er god motion

Re: Alle mine gode spil sælges - Giv et bud! (4 tilbage!)
Så blev Cyclades også solgt, det tynder ud i samlingen...
(Men med Kaosball, Cthulhu Wars og BattleLore 2.ed. på vej skal jeg også bruge pladsen
)
Ingen der vil byde på de sidste 4 spil? Der er ikke noget minimums bud
(Men med Kaosball, Cthulhu Wars og BattleLore 2.ed. på vej skal jeg også bruge pladsen

Ingen der vil byde på de sidste 4 spil? Der er ikke noget minimums bud

-
- 250+ indlæg
Bud afgivet på Warparty
Edit: Jeg sagde ja til Nors' sidste bud : - )
Edit: Jeg sagde ja til Nors' sidste bud : - )
Last edited by Michael_Olsen on Thu Aug 29, 2013 7:32 pm, edited 1 time in total.
Lavt bud afgivet for de resterende spil - dvs. Drakon, Long Shot og Neroshima Hex.
Det skal dog ikke afholde andre fra at byde!
Det skal dog ikke afholde andre fra at byde!