Det er dog kun 10 af de 31 bokse der er mine, resten er til andre brugere herinde

Så nu er jeg klar til at tage hul på de 4000 sleeves jeg modtog forleden og så ellers komme i gang med at sleeve mine spil

Jeg er meget tæt på at sælge mit.Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Du siger bare til!Mik wrote:Jeg er meget tæt på at sælge mit. [...]Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Lige som med Thunderstone venter jeg lidt - indtil AEG har besluttet sig for hvordan spillet I VIRKELIGHEDEN skal spilles.Frouvne wrote:Du siger bare til!Mik wrote:Jeg er meget tæt på at sælge mit. [...]Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Sådan er det jo desværre med så mange af vores indkøb - de kan ikke være hits allesammen...Mik wrote:Jeg er meget tæt på at sælge mit.Jens_Hoppe wrote:Så fik jeg mig også et eksemplar af Trains.
Efter en uge og 9 spil, kan jeg mærke at jeg bliver mindre og mindre glad for det.
Det kunne de for så vidt godtJens_Hoppe wrote:Sådan er det jo desværre med så mange af vores indkøb - de kan ikke være hits allesammen...
Det må du skrive noget mere om når du får prøvet det, jeg har set lidt fra GenCon, og det ser interessant ud.Jens_Hoppe wrote:Jeg fik købt mig et eksemplar af The Duke i dag.