Hejsa Michael (og andre)
Jeg beklager meget, nej jeg har ikke læst din besked herinde. Og det er selvfølgelig uheldigt at det står som om den er læst hos dig hvis det er tilfældet bare man kigger forbi hjemmesiden her og er logget ind. Nu vil jeg ikke beklage hvordan et system jeg ikke er herre over reagere og fungere. Men jeg læser sjældent de beskeder jeg har herinde.
Jeg er ked af hvis wow ikke har været komplet og har manglet en figur, det er 4-5 år siden spillet har været åbnet og spillet sidst (og eneste gang).
Om folk vil handle med mig eller ikke ville jeg lade hver op til folk selv, jeg mener nu selv at mit ry både fra da jeg havde
www.papspil.dk og de handler jeg har haft efterfølgende er fint.
Jeg har valgt at tage den her i offentligt forum, nu når du har valgt at tage den her også.
Jeg kan ligesom ikke tilbyde dig en figur jeg ikke har. Så enten må du sende spillet tilbage og jeg overføre de 280 til dig igen.
Eller også kunne man anderkende at man sommetider, når man sælger og køber brugt spil kan være en brik eller to der er manglende i sjælden gang. Jeg har som sagt ikke været bekendt med dette, da jeg så ville have skrevet det, (ligesom jeg for øvrigt har gjort her i anden sammenhæng til et andet spil her
viewtopic.php?f=46&t=5804&hilit=starcraft).
Jeg vil dog sige, jeg personligt syntes det er en voldsom reaktion fra din side af, over en manglende figur, der som jeg husker spillet på ingen måde er udpræget essentielt. Men fred være med det. Min adresse er:
Nordbygårdvej 138
8721 Daugård
og du er mere end velkommen til at sende spillet retur, hvis du mener 200,- for et spil der ellers koster 6-800 har været for meget.
Alternativ skal du være mere end velkommen til at skrive til mig på
jesperboeje@gmail.com
/Jesper