Concordia (Mac Gerdts ikke-rondel spil om varer og produktion i antikken)
Russian Railroads (Komplekst worker placement med togtema)
American Rails (Chicago Express-lignende togspil)
Lewis & Clark (Kom først på tværs gennem Nordamerika)
Countdown: Special Ops (Coop, kortbaseret anti-terror spil, med mulighed for traitor mode)
Robinson Crusoe: Voyage of the Beagle
Mage Knight Board Game: Krang Character Expansion
The Battle of Red Cliffs (Mahjong variant)
The Rats in the Walls ("Snyd" med Cthulhu-tema)
Lost Legacy
One Night Werewolf (8 tiles og et lillebitte regelhæfte skrevet på ubehjælpeligt engelsk

Og et par små freebies:
Hæfte til SOS Titanic
Terra Mystica promo town tiles (x3)
Jeg ville gerne have haft Matagot's Origin med hjem, men det var desværre udsolgt da jeg endelig tog mig sammen til at spørge. Det samme gjaldt det japanske Sukimono. En række spil var jeg lige på vippen til at købe, men endte med at sige nej (men mon ikke jeg ender med at købe de fleste af dem efterfølgende?); CV, l'Aeropostale, Glass Road, Canterbury, Expedition: North West Passage, og flere andre.
Nogle spil var simpelthen så store og tunge at de blev afskrevet med det samme: Francis Drake, Dark Darker Darkest, Caverna, Nations.
En del indkøb blev udsat (på ubestemt tid) for mine medrejsende købte eksemplarer.

Serpent's Tongue var utroligt flot, og idéen bag spillet var så afgjort interessent, men efter at have fået en hurtig introduktion til spillet, havde jeg lidt svært ved at se om der egentlig lå et sjovt spil underneden: Jeg tror ikke at det at lave fagter og besværgelser kan være sjovt særligt længe.