Glæder mig til at høre din vurdering. Min leverandør har ventet på det et par uger nu, og jeg kan godt vente lidt længere inden jeg beslutter mig.Jens_Hoppe wrote:Så dumpede der sørme et eksemplar af Ragnar Brothers' nye Promised Land: 1250-587 BC civ-spil ind ad døren i dag. Det glæder jeg mig til at prøve!
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Hvad har du købt idag?
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Hentede Super Fantasy: Ugly Snout Assault hos Boardgamer.dk-claus i dag. Det skal prøves i julen med drengene 
Ser mega fedt ud...

Ser mega fedt ud...
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Med sidste rensdyrkane inden juleaften nåede Boardgamer lige at sende mig et eksemplar af Band of Brothers: Ghost Panzer!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Ah - interessant - kan du ikke lige give en melding, når du får prøvet det.Jens_Hoppe wrote:Med sidste rensdyrkane inden juleaften nåede Boardgamer lige at sende mig et eksemplar af Band of Brothers: Ghost Panzer!
Har modtaget "Cornish Smuggler" her henover julen.. Men skønne underbo var så rar at tage imod det for mig
..

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Fandt et godt tilbud så i dag har jeg købt (og fået da noget kickstarter er kommet frem):
* Descent Journey in the Dark 2nd edition.
* Archon Glory and Machination.
* Among the Stars.
* Blood Bowl Team Manager.
Da jeg skal hente pathfinder hos Jens i starten af januar er jeg nød til at indse at jeg ikke kommer til at købe nye spil et stykke tid. Har for mange til jeg når at spille dem alle
Synes fandme der er mange fede brætspil derude. Hvordan får I tid til at spille dem alle?
/Brian
* Descent Journey in the Dark 2nd edition.
* Archon Glory and Machination.
* Among the Stars.
* Blood Bowl Team Manager.
Da jeg skal hente pathfinder hos Jens i starten af januar er jeg nød til at indse at jeg ikke kommer til at købe nye spil et stykke tid. Har for mange til jeg når at spille dem alle

Synes fandme der er mange fede brætspil derude. Hvordan får I tid til at spille dem alle?
/Brian
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Where Art Thou Romeo? ankom idag. Det er vist uden sammenligning den Kickstarter, jeg hurtigst har fået leveret noget fra.
frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Det må også være overkommeligt at komme fem kort + et ark regler i en ziplockFrouvne wrote:Where Art Thou Romeo? ankom idag. Det er vist uden sammenligning den Kickstarter, jeg hurtigst har fået leveret noget fra.

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg har også modtaget Where Art Thou Romeo? i min postkasse i dag.
Det bliver sjovt at se hvordan det fungere som spil.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Posten afleverede idag årets sidste spil til mig: Mush! Mush! - Snow Tails 2.
frouvne, administrator

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Hmm har stadig ikke modtaget mit endnu... Undrer mig lidt.Larsine wrote:Jeg har også modtaget Where Art Thou Romeo? i min postkasse i dag.
Ved i hvor man kan skrive henne, for at forhøre mig om situationen?
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Jeg fik først mit eksemplar i dag, så måske skal du bare se tiden an et par dage endnu.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
både min lejer og mig har fået vores Where Art Thou Romeo? Han fik det i postkassen, og jeg måtte på postkontorret og kvitere idag.