Opdatering: jeg har justeret et par priser og sat lidt nye titler på.
SÆLGES:
Eminent Domain - Sci-fi deckbuilding, 200
Middle Kingdom - Kortspil. Aldrig spillet. 100
Hera & Zeus - Kosmos two-player. 75
Conquest of Planet Earth, onde aliens i 50'er-stil invaderer jorden. Kan spilles coop eller mod hinanden - NY PRIS 275
Dice Quest, flick dine terninger ind i den anden spilleres terninger og gå efter kongen. Om de overlever i fjendtligt territorium afhænger af hvordan de lander - NY PRIS 125
Carpe Astra, bliv kejser i galaksen i et somewhat abstrakt spil om indflydelse. - 75
The Convoy (fransk udgave, men sproguafhængigt og mener der er engelske regler i), foregår i Neuroshima Hex-universet og er for to spillere. - 75
The Three Musketeers, the queen's pendant (tysk udgave), musketererne mod den onde kardinal. Gælder om at aflevere et smykke til milady inden manden i rødt finder ud af hun har lavet gris. - 200
Colossal Arena, byd på dit favoritmonster og se om det overlever længe nok til at du får dine penge igen. - 75
Fjords, halvabstrakt lille topersonersspil om at bygge gårde i noget der kunne være Norge. Ret simpelt, ret fint. - 75
Jeg bytter i princippet også, men lige nu er jeg egentlig kun interesseret i Battlelore 2nd og Zombie Carnivale så det er nok ikke så relevant. Spillene er i Hvalsø, men jeg er også jævnligt inde i centrum af Kbh.
S: diverse good stuff (opdateret 26/1)
-
- 10+ indlæg