Jeg søger personer,gruppe eller klub som for det meste spiller krigsspil i Kbh. eller omegn.
Det skal helst ikke være være for tunge spil som fx. ASL, men gerne fx:
Memoir 44, Command of Colors serien, Conflict of Heroes, WW 2 Barbarossa, X-Wing, Wings of Glory, Sails of Glory.
Hilsen
Peter
Nogen, som spiller krigsspil i Kbh. eller omegn
- retry
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Combat Commander; Commands & Colors: Ancients; Commands & Colors: Napoleonics; Memoir '44; Battle Cry; BattleLore; Go; Claustrophobia
-
- 100+ indlæg
Re: Nogen, som spiller krigsspil i Kbh. eller omegn
Uh lokal guy! Har lige skrevet til dig!
Spiller også gerne med dig Christian i øvrigt
Spiller også gerne med dig Christian i øvrigt

-
- Favoritspil: Through the Ages, Eclipse, Homesteaders, San Juan, Battles of Westeros, og mange andre.
Re: Nogen, som spiller krigsspil i Kbh. eller omegn
Jeg spiller gerne lidt krigsspil.
Af de nævnte har jeg ikke prøvet nogle, men kunne rigtig godt tænke mig at prøve Memoir 44 og X-Wing.
Jeg har selv Battles of Westeros, som godt kunne trænge til at blive spillet lidt mere. (Nuværende frekvens er under 2 spil om året.)
Kunne også godt tænke mig at prøve BattleLore (2nd ed.) eller Duel of Ages II (tæller det som krigsspil?).
Venlig hilsen
Rasmus
Af de nævnte har jeg ikke prøvet nogle, men kunne rigtig godt tænke mig at prøve Memoir 44 og X-Wing.
Jeg har selv Battles of Westeros, som godt kunne trænge til at blive spillet lidt mere. (Nuværende frekvens er under 2 spil om året.)
Kunne også godt tænke mig at prøve BattleLore (2nd ed.) eller Duel of Ages II (tæller det som krigsspil?).
Venlig hilsen
Rasmus