Djengis Con V - 11-13. april 2014
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Djengis Con V - 11-13. april 2014
Når jeg lige får taget mig tid en aften...
Jeg håber på lige at kunne nå at få afklaring omkring de sidste to personer plus de par personer fra ventelisten, som er blevet tilbudt muligheden for at springe til.
Jeg håber på lige at kunne nå at få afklaring omkring de sidste to personer plus de par personer fra ventelisten, som er blevet tilbudt muligheden for at springe til.
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Så kom der et par afbud mere, og dermed er der åbnet for mulig deltagelse for alle personerne på ventelisten.
Jeg giver lige folkene på ventelisten et par dage til at vende retur i, og så starter jeg en planlægningstråd.
Jeg giver lige folkene på ventelisten et par dage til at vende retur i, og så starter jeg en planlægningstråd.
Sidst spillet:

- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Forståeligt. Vi glæder os bareStony wrote:Når jeg lige får taget mig tid en aften...

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 917 times
Stony wrote:Så kom der et par afbud mere, og dermed er der åbnet for mulig deltagelse for alle personerne på ventelisten. [...]
Trist med afbudene, men på den anden side er det jo glædeligt, at alle der har ytret ønske om at deltage får muligheden tilbudt.
frouvne, administrator

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Jeg klager ikkeFrouvne wrote:Stony wrote:Så kom der et par afbud mere, og dermed er der åbnet for mulig deltagelse for alle personerne på ventelisten. [...]
Trist med afbudene, men på den anden side er det jo glædeligt, at alle der har ytret ønske om at deltage får muligheden tilbudt.

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Jeg glæder mig bare over alle de mange penge der går til kagen 

- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg ved ikke om det er ærgeligt med afbud. Folk har et liv, og nogle gange kommer andre ting på tværs. Jeg bliver først ærgelig i det øjeblik der er flere afbud end folk der gerne vil med, så vi ender med at være færre deltagere. For det giver færre personer at fordele hyttelejen på, og følgelig færre kroner pr. næse til alle de øvrige ting.
Men indtil videre er det da en klar fremgang ift. sidste år, hvor vi fik ca. 20 afbud. Der kan stadig nå at komme flere afbud, men den største bølge plejer at komme når folk skal til at betale her en måneds tid forud for arrangementet, og der har vi "kun" fået 5.
Men indtil videre er det da en klar fremgang ift. sidste år, hvor vi fik ca. 20 afbud. Der kan stadig nå at komme flere afbud, men den største bølge plejer at komme når folk skal til at betale her en måneds tid forud for arrangementet, og der har vi "kun" fået 5.
Sidst spillet:

- Sheisserick
- 25+ indlæg
Er man heldig at der kommer nordjyder med på Djengis Con? Nogle der ville agere kurér for et spilkøb?
Gerne nær Brønderslev, men Aalborg kan gå.. Der er et tilskud til lidt benzin if so.
/Kim
Gerne nær Brønderslev, men Aalborg kan gå.. Der er et tilskud til lidt benzin if so.
/Kim
Rub me for good luck
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Så kan man tage den i etaperStony wrote:Mig bekendt er Århus-området det nærmeste.

Chancen for der er nogen fra Århus, der skal til Brønderslev eller omvendt er større, end København-Brønderslev

S
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Hvem er med fra Århus området ud over HC/ Aratar?
Jeg synes umiddelbart det ser ud til, at der er flere pladser ledige, end på venteliste... der er måske åbent for ekstra?
Jeg synes umiddelbart det ser ud til, at der er flere pladser ledige, end på venteliste... der er måske åbent for ekstra?

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Greve og Spalkulus ... Men Greve har vist lige meldt afbudTaibi wrote:Hvem er med fra Århus området ud over HC/ Aratar?
- Stony
- 5000+ indlæg
Såfremt de sidste på ventelisten springer til, er der fyldt op. Der kan så stadig nå at komme flere afbud.Taibi wrote:Jeg synes umiddelbart det ser ud til, at der er flere pladser ledige, end på venteliste... der er måske åbent for ekstra?
Sidst spillet:

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Ok, det kan jeg godt se. Havde læst listen således, at der hvor der var afbud, var der nye pladser.Stony wrote:Såfremt de sidste på ventelisten springer til, er der fyldt op. Der kan så stadig nå at komme flere afbud.Taibi wrote:Jeg synes umiddelbart det ser ud til, at der er flere pladser ledige, end på venteliste... der er måske åbent for ekstra?

Jeg vil gerne tilmelde mig!
Jens Holck fortæller mig at det er et super fedt arrangement.
H
Jens Holck fortæller mig at det er et super fedt arrangement.
H