Jeg er ved at kigge min samling igennem, for at finde ud af hvilke spil jeg skal smide på Djengis Con Bazar til åben auktion, og Automobile er et af de spil der muligvis ryger med.
Stony wrote:Jeg er ved at kigge min samling igennem, for at finde ud af hvilke spil jeg skal smide på Djengis Con Bazar til åben auktion, og Automobile er et af de spil der muligvis ryger med.
Steen, bare en tanke. Kunne der evt. laves en liste over spil på den auktion, så os der desværre går glip af DC kunne få andre til at byde på vores vegne?
Altså, her giver du mig ikke noget valg. Jeg er bare NØDT til at gnide salt i såret, for nu er der jo nogen der på godt og ondt har fravalgt årets Djengis Con.
Jo, det kan da godt være, at det ville give mening med en Bazar-tråd...
Stony wrote:Jeg er ved at kigge min samling igennem, for at finde ud af hvilke spil jeg skal smide på Djengis Con Bazar til åben auktion, og Automobile er et af de spil der muligvis ryger med.
Steen, bare en tanke. Kunne der evt. laves en liste over spil på den auktion, så os der desværre går glip af DC kunne få andre til at byde på vores vegne?
Giv mig en god pris på dit Cuba, og jeg skal nok byde for dig
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Jeg takker APK for handelen og har strøget Cuba fra listen.
Har også anskaffet den tyske udgave af Taj Mahal (Tadsch Mahal). Er dog stadig på udkig efter et engelsk eksemplar, hvis jeg kan få det til en fair pris.