K: Trains (el. en anden deckbuilder)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
rmk
10+ indlæg
10+ indlæg

K: Trains (el. en anden deckbuilder)

Post by rmk »

Halløj,

Jeg er rimlig ny til boardgames, men har anskaffet mig en lille samling af spil :) Nu leder jeg dog efter en Deckbuilder, og især Trains har min interesse.
http://boardgamegeek.com/boardgame/121408/trains
Så hvis der har et spil liggende de vil af med vil jeg meget gerne købe det.
Hvis du har et forslag til en anden deckbuilder (der ikke er dominion) så modtager jeg gerne forslag :)
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg

Re: K: Trains (el. en anden deckbuilder)

Post by Pouvla »

Et forslag (og nej, jeg vil ikke af med min) http://boardgamegeek.com/boardgame/1294 ... lding-game
Legendary: A Marvel Deck Building Game

Semi coop som kan spilles fuld coop hvis man ønsker. Man builder sit deck for at kæmpe for bad guys og en villain (f.eks Loki eller Magneto) og deres mesterplan.
Det er coop i at alle spillere skal vinde over villain ellers taber alle spillere.
Vinder spillerne over villain kan man se på hvilken spiller der har fået flest point for at slå bad guys og villain ihjel og den spiller er så vinderen.

Det kan også spilles solo.

Det fungerer rigtig godt og temaet passer godt hvis du/dine venner har bare en smule interesse i marvel heltene eller har set de nye film med dem (ja, du kan lave fuld Avenger team mod Loki)
rmk
10+ indlæg
10+ indlæg

Post by rmk »

Tak for forslaget! Jeg har faktisk kigget på Legendary, men det virker enormt dyrt i forhold til hvad man får, og jeg ejer i forvejen Sentinels of The Multiverse. Hvor forskellige de er ved jeg dog ikke.
Jeg havde håbet på at finde et brugt spil først :)
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by JoelP »

Jeg vil også anbefale at prøve Legendary først (også pga prisen) inden du køber. Jeg synes det er en af de tørreste og mest livløse deckbuilders jeg har prøvet.

Gå hellere efter Trains. Selvom de gode spil selvfølgelig kan være sværere at finde brugt :P
AngryObi
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by AngryObi »

Jeg har Nightfall (med de to stand-alone udvidelser The Coldest War og Martial Law) som jeg ikke får spillet, hvis det har en interesse for dig :)
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

rmk wrote:Nu leder jeg dog efter en Deckbuilder, og især Trains har min interesse.
Hvor i landet bor du?
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
rmk
10+ indlæg
10+ indlæg

Post by rmk »

Jens_Hoppe wrote: Hvor i landet bor du?
Jeg bor i Aarhus. Hvorfor da?
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Jeg har en kopi af den oprindelige udgave vi kunne forhandle om. Kommer dagligt til Århus så der er ingen fragt involveret.

Det er denne udgave:

http://boardgamegeek.com/image/1276235/trains
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
AngryObi
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by AngryObi »

rmk wrote:
Jens_Hoppe wrote: Hvor i landet bor du?
Jeg bor i Aarhus. Hvorfor da?

Det er ikke alle der ønsker at sende deres spil, og man vil spase fragten hvis man selv kan afhente :)
rmk
10+ indlæg
10+ indlæg

Post by rmk »

AngryObi wrote:Jeg har Nightfall (med de to stand-alone udvidelser The Coldest War og Martial Law) som jeg ikke får spillet, hvis det har en interesse for dig :)
Hmm jeg er egentligt kun interesseret i grundspillet, men jeg går ud fra at du enten vil af med det hele eller intet?
BlueSwan
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.

Post by BlueSwan »

Bare af nysgerrighed - hvorfor IKKE Dominion? I mine øjne kan Dominion ikke slås når det handler om deckbuilding.
Sidst spillet:
Image
Min musik: http://www.soundcloud.com/blueswan
AngryObi
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by AngryObi »

rmk wrote:
AngryObi wrote:Jeg har Nightfall (med de to stand-alone udvidelser The Coldest War og Martial Law) som jeg ikke får spillet, hvis det har en interesse for dig :)
Hmm jeg er egentligt kun interesseret i grundspillet, men jeg går ud fra at du enten vil af med det hele eller intet?

Alle tre set er stand-alone, så de kan alle bruges som grundspil. Men de er rigtigt nok i samme æske, så vil gerne af med det samlet hvis det er :)
Post Reply