Det ser ud som om der er andre end mig der er interesserede i Lewis og Clark. Hvis der er en der kan tage spillet med skal jeg nok sørge for at kunne reglerne.
Er der nogen der har Eight minute empire (en af udgaverne)?
Jeg vil meget gerne med på Myrmes modul 2, hvis den stadig er ledig. Game of Thrones modul 4 - Thea vil gerne have den anden ledige plads.
Hvis der kommer et nyt hold nybegyndere for Terra Mystica vil jeg gerne prøve det - ligeledes gerne Robinson Crusoe og Madeira
Vi vil begge gerne prøve Robo Rally (kan tage det med selv) - men vi har ikke selv spillet det endnu.
Thea vil gerne på Kingdom Builder modul 2 og Robinson Crusoe hvis der kommer et nyt hold.
Er der nogen der har anskaffet Concordia og tager det med? For det ville jeg gerne prøve.
Regner selv med at medbringe hvis det har interesse:
Lyssan (4) (har spillet det med Myde og det var barsk men med nogle sjove mekanismer) Powergrid (6) WizWar (4-5) - hvis der stor interesse kunne jeg anskaffe den nye udvidelse til 5 Amerigo (4)
Vil gerne selv med på Lyssan og WizWar i det omfang det går op....
@Klaus Yde: Jeg vil da meget gerne prøve Wiz-War, hvis det kan lade sig gøre rent planlægningsmæssigt.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Jeg vil gerne på Imperial fredag.
Lørdag aften vil jeg gerne have sat 1812 på, hvor Jeppe og jeg er på indtil videre, der er plads til tre til.
1812: Martink, Jeppe, [ledig], [ledig],[ledig]
Kunne også godt tænke mig at prøve Combat Commander og die Macher, hvis der er nogle der er friske på det.
Det lyder umiddelbart som et glimrende sent-på-aftenen-spil
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Er der nogen der kan medbringe et ekstra eksemplar Terra Mystica? Jeg kan jeg oprette et bord 2 parallelt med det eksisterende og forklare regler for begge borde på een gang.
Jeg skriver mig bag øret, at skulle medbringe Eight Minute Empire.
Last edited by Stony on Mon Mar 24, 2014 8:18 am, edited 1 time in total.
Stony wrote:
Er der nogen der kan medbringe et ekstra eksemplar Terra Mystica? Jeg kan jeg oprette et bord 2 parallelt med det eksisterende og forklare regler for begge borde på een gang.
Er der interesse for Concordia - det har fået meget fin omtale i sidste nummer af Spielbox (9,9,8,8), og reglerne er kun 1/5 af Terra Mystica for så vil jeg investere i det og tage det med og bede om at det kommer enten i modul 1 eller 5?