S: Fire in the east + Scorched Earth

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Mejnholt37
50+ indlæg
50+ indlæg
Has thanked: 1 time

S: Fire in the east + Scorched Earth

Post by Mejnholt37 »

Hej

Her er et "one time only offer"

Jeg sælger mit elskede Fire in the east og Scorched Earth med et ekstra Fire in the east hvor der mangler to af de seks kort, men der er altså masser af reservedele. Der med følger også et komplet Western Desert.

Samlet pris: 2.000,00 kr.

Spillene er unpunched og alle dele og æsker har det godt (deres alder taget i betragtning)

Prisen er inkl. Porto og kan ikke forhandles ned. Jeg er dog åben for en højere pris :-)

Hilsen

Morten Mejnholt
Æbeløgade 8
5400 Bogense
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg

Re: S: Fire in the east + Scorched Earth

Post by Pouvla »

Kan godt forstå du sælger det, det må da være super hårdt at spille sit "elskede" spil hvis det stadig er unpunched :wink:
Mejnholt37
50+ indlæg
50+ indlæg
Has thanked: 1 time

Re: S: Fire in the east + Scorched Earth

Post by Mejnholt37 »

Pouvla wrote:Kan godt forstå du sælger det, det må da være super hårdt at spille sit "elskede" spil hvis det stadig er unpunched :wink:
Ja, og det giver lidt problemer med at huske hvad der er i de forskellige stacks, der er lidt meget at memorisere.

Nu er det jo fordi jeg i fordums tid spillede dette en hel del, men spillene var ikke mine. Efterfølgende er de så indkøbt, men nu erkender jeg at jeg nok aldrig kommer til at spille dem, da interesserne ligger ved 40K, og andre brædtspil der ikke kræver ½ha bordplads at spille :-)

Hilsen Morten
Post Reply