... Har lige læst en interessant artikel på det russiske internetmedie день дурака at brætspil bliver gjort ulovligt i Rusland.
Politikerne mener at det gør folk begynder at tænke for meget selv, og samtidig forstærker konflikten i brætspil folks lyst til at lave oprør og skabe deres egen konflikt.
... Men det kan ikke være nemt at være russer.
/Brian
De er underlige i Rusland
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: De er underlige i Rusland
Så vidt jeg ved, betyder дурака tosset/idiot og день betyder helt sikkert dag. Det kan være et satirisk avis/blad a la Svikmøllen, så man kan ikke være helt sikker på om indholdet er seriøst eller ironi.
S
S
Last edited by Bugge on Tue Apr 01, 2014 8:41 am, edited 1 time in total.
-
- 250+ indlæg
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Ja... Det var en dårlig aprilsnar
Jeg brugte Google translate til at oversætte aprilsnar til russisk, og så fandt jeg bare på resten
/Brian

/Brian
-
- 250+ indlæg
Ah, jeg troede faktisk du selv var blevet snydt af en russisk side : - )
- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Noper... Det var et spædt forsøg på at være sjov. Jeg kan ikke læse et eneste ord russisk, og følger egentlig ikke med i hvad der sker derovre.Michael_Olsen wrote:Ah, jeg troede faktisk du selv var blevet snydt af en russisk side : - )
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Jeg synes da det var et fint forsøg , og der var jo flere der gik i fælden med at du var blevet snydt!