Djengis Con V - Planlægning m.m.
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 917 times
Re: Djengis Con V - Planlægning m.m.
Jeg ved ikke hvornår sidste opdatering af planen har fundet sted, men denne ser i hvert tilfælde ud til ikke at være kommet med:
Gunness wrote:Der lader ikke til at være den store interesse for Civ eller Revolution, så vi dropper spillet i modul 4 og vil alle tre (Frouvne, Maibritt, Gunness) gerne på 1812 i stedet
frouvne, administrator

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg har et rampage. Det er stadig pakket ind. Jeg får ikke selv tid til at sætte mig ind i det, men jeg kan godt bringe det med.Jonezy wrote:Det lugter ikke lige af, at der er nogen som har Rampage desværre.... Hvis det er til at få til spilfestivalen på lørdag kunne det godt være at jeg selv slår til og så skal jeg nok tage det med på Djengis. Det ser al for sjovt ud på diverse videoer....zutcorp wrote:quoted for Great Truth!Jonezy wrote:Var der nogle som havde Rampage? Det kunne være mægtigt en sen aften, når de små grå skal have en lille pause... Og så gad jeg bare vildt godt at prøve det.

Er der tilfældigvis nogen som har Krosmaster Arena og gad ta det med?
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Wohoo, jeg vil også gerne prøve det en sen aften!akwlinka wrote:Jeg har et rampage. Det er stadig pakket ind. Jeg får ikke selv tid til at sætte mig ind i det, men jeg kan godt bringe det med.

-
- 250+ indlæg
Jamen så er jeg også på!chr88 wrote:Wohoo, jeg vil også gerne prøve det en sen aften!akwlinka wrote:Jeg har et rampage. Det er stadig pakket ind. Jeg får ikke selv tid til at sætte mig ind i det, men jeg kan godt bringe det med.Jonezy og Jakob, vi kan jo fx spille det efter Dominant Species lørdag aften?

-
- 250+ indlæg
Stony
Vil du skrive mig på her?
Terra Mystica (2 borde for nybegyndere) : larkin, hellboy, Goblen, Sofie, larsine, Klaus Yde, [ledig], [ledig], [ledig], [ledig]
Vil du skrive mig på her?
Terra Mystica (2 borde for nybegyndere) : larkin, hellboy, Goblen, Sofie, larsine, Klaus Yde, [ledig], [ledig], [ledig], [ledig]
-
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB - Location: 2100 Kbh Ø
- Been thanked: 4 times
Nice!Carlei wrote:Jamen så er jeg også på!chr88 wrote:Wohoo, jeg vil også gerne prøve det en sen aften!akwlinka wrote:Jeg har et rampage. Det er stadig pakket ind. Jeg får ikke selv tid til at sætte mig ind i det, men jeg kan godt bringe det med.Jonezy og Jakob, vi kan jo fx spille det efter Dominant Species lørdag aften?

- Larsine
- 2500+ indlæg
Jeg har ikke sat mig på noget lørdag aften, så jeg læser op på Rampage reglerne på forhånd, og regner med at spille det hvis andre har lyst. Så kan jeg evt. forklare regler til jer andre når I skal spille det efter jeres Dominant Species.
Edit: Har lige læst at der er rgeler for op til 8 spillere hvis man kombinere to spil...
Edit: Har lige læst at der er rgeler for op til 8 spillere hvis man kombinere to spil...
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times
Lækkert at Annemette har Rampage. Jeg er helt klar på at tæve tænderne ud af jer andres monstre lørdag aften efter en intens omgang Dominant Species brainburner.
Hvis Marit og Tommy sælger Rampage til Spilfestivalen på lørdag køber jeg det nok, så vi kan have to eksemplarer, for der var vist mange der gerne ville prøve Rampage og en 8 spiller epic lyder da heller ikke tosset....
Jeg skal nok få styr på regler til Rampage inden.
Hvis Marit og Tommy sælger Rampage til Spilfestivalen på lørdag køber jeg det nok, så vi kan have to eksemplarer, for der var vist mange der gerne ville prøve Rampage og en 8 spiller epic lyder da heller ikke tosset....
Jeg skal nok få styr på regler til Rampage inden.
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Jeg spiller det gerne med dig lørdag aften.Larsine wrote:Jeg har ikke sat mig på noget lørdag aften, så jeg læser op på Rampage reglerne på forhånd, og regner med at spille det hvis andre har lyst. Så kan jeg evt. forklare regler til jer andre når I skal spille det efter jeres Dominant Species.

- digter
- 500+ indlæg
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 12 times
Jeg er ikke helt sikker om jeg forstod dette. Bliver kagebagning dækket af det fælles budget, eller er det på eget initiativ og pengepung?Stony wrote:Det er før sket, at nogen har medbragt kage, og det skal man være velkommen til. Men der kommer nu næppe til at mangle noget.digter wrote:Hvordan ser kagebudgettet ud? Mine hustru har meldt sig frivillig til at bage en vild kage, men den koster selvfølgelig mere end en traditionel drømmekage eller lign.

@Steen
Vil du sætte Amerigo op i 1. Modul og sætte mig på? (2-4 deltagere)
I 3. Modul vil jeg gerne sættes på Terra Mystica for begyndere
Hilsen Thea Yde
Vil du sætte Amerigo op i 1. Modul og sætte mig på? (2-4 deltagere)
I 3. Modul vil jeg gerne sættes på Terra Mystica for begyndere

Hilsen Thea Yde