Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 926 times
Re: Hvad har du købt idag?
Det kære postbud har haft travlt og afleverede både Paperback og deluxe-udgaven af Age of Steam-kortet The Moon.
frouvne, administrator

- Goblen
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 45 times
Fra DC fik jeg købt:
Fik overtaget Sake & Samurai fra Frouvne (donerer til Børns Vilkår).
Fik overtaget Dungeon Lords fra Jakob. Min bonusdatter syntes det så fantastisk ud, og til kr. 100,- var det en nem måde at få hende til at smile endnu mere på
/Brian
Fik overtaget Sake & Samurai fra Frouvne (donerer til Børns Vilkår).
Fik overtaget Dungeon Lords fra Jakob. Min bonusdatter syntes det så fantastisk ud, og til kr. 100,- var det en nem måde at få hende til at smile endnu mere på

/Brian
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 546 times
- Been thanked: 332 times
Så blev jeg da lige misundelig....Frouvne wrote:Det kære postbud har haft travlt og afleverede både Paperback og deluxe-udgaven af Age of Steam-kortet The Moon.

Da jeg kickstartede Wok Star tog jeg det pledge, hvor man fik Paperback med. Nu er Wok Star så forsinket, så man kunne skrive til Game Salute og bede dem om, at sende Paperback allerede, hvilket jeg så gjorde. Så nu håber jeg da at mit eksemplar også snart dukker op, men jeg har en fornemmelse af, at jeg får lov at vente lidt endnu.
Til gengæld kom jeg hjem fra Djengis Con med Legends of Andor og 7 Wonders, som jeg købte af Annemette. I 7 Wonders lå også et Rom board, en token med en dame på, samt 6'er mønter, som vist alle kommer fra Leaders udvidelsen. Så hvis der er nogle som mangler disse, må I lige skrive.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Lyder som det 7 Wonders vi brugte ved Spilfestivalen!Jonezy wrote: Til gengæld kom jeg hjem fra Djengis Con med Legends of Andor og 7 Wonders, som jeg købte af Annemette. I 7 Wonders lå også et Rom board, en token med en dame på, samt 6'er mønter, som vist alle kommer fra Leaders udvidelsen. Så hvis der er nogle som mangler disse, må I lige skrive.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 546 times
- Been thanked: 332 times
Det er præcis det 7 Wonders, vi spillede til Spilfestivalen.Sir William wrote:Lyder som det 7 Wonders vi brugte ved Spilfestivalen!Jonezy wrote: Til gengæld kom jeg hjem fra Djengis Con med Legends of Andor og 7 Wonders, som jeg købte af Annemette. I 7 Wonders lå også et Rom board, en token med en dame på, samt 6'er mønter, som vist alle kommer fra Leaders udvidelsen. Så hvis der er nogle som mangler disse, må I lige skrive.

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
så er det det forkerte spil, jeg har solgt dig. Men jeg har/havde 3 stykker stående ved siden af hinanden.Jonezy wrote:Det er præcis det 7 Wonders, vi spillede til Spilfestivalen.Sir William wrote:Lyder som det 7 Wonders vi brugte ved Spilfestivalen!Jonezy wrote: Til gengæld kom jeg hjem fra Djengis Con med Legends of Andor og 7 Wonders, som jeg købte af Annemette. I 7 Wonders lå også et Rom board, en token med en dame på, samt 6'er mønter, som vist alle kommer fra Leaders udvidelsen. Så hvis der er nogle som mangler disse, må I lige skrive.Det kunne jeg se på scorekortet....
Men det skal du sådan set bare være glad for, så er det nemlig et helt frisk spil du fik, og ikke det "gamle" der egentlig var tiltænkt til salg. Nå skidt, bare du er tilfreds. Hvor Leader brikkerne kommer fra ved jeg ikke. Jeg har ikke Leader og spiller ikke selv spillet.

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
I dag har jeg anskaffet mig et eksemplar af det lille Pegasus-kortspil Port Royal (den nye udgave af sidste års Händler der Karibik).
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Kom til at købe Morels. Aner intet om det andet end at mange synes at det er godt.
1830: Railways and Robber Barons, samt American Rails.
Det var aabenbart paa tide at faa udvidet spilsamlingen med noget mere tog/aktie/pengespil...
Nu kan det godt vaere jeg skal til at koncentrere mig om at faa spillet det jeg ejer inden jeg koeber nyt.
Det var aabenbart paa tide at faa udvidet spilsamlingen med noget mere tog/aktie/pengespil...
Nu kan det godt vaere jeg skal til at koncentrere mig om at faa spillet det jeg ejer inden jeg koeber nyt.
It's about playing games, not owning games.
-
- 1000+ indlæg
Teknisk set købte jeg det jo tidligt sidste år, men i dag ankom der adskilllige kilo pap i form af Heroes of Normandie.
Hvis det spiller lige så godt som det ser ud, så har jeg virkelig en oplevelse på vej. Nøhj hvor jeg glæder mig til at prøve det
Hvis det spiller lige så godt som det ser ud, så har jeg virkelig en oplevelse på vej. Nøhj hvor jeg glæder mig til at prøve det

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 714 times
- Been thanked: 839 times
@Netsapiens, giv lige en melding (og upload gerne et par billeder), når du har kigget på det. Det så jo umiddelbart ret fedt ud 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 714 times
- Been thanked: 839 times
Var i Faraos og faldt over en kopi af Eight-Minute Empire: Legends, der så på mig med store bedende øjne, mens den tiggede om at blive udfriet fra sin skæbne som hyldefylder. Og den slags kan man jo ikke sidde overhørigt!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Tirsdag fik hentede jeg 3 Kosmos-spil på posthuset:
Nauticus er det nye Kramer/Kiesling-spil, og det er et uhyre veldrejet Gamer's game med ganske lidt tilfældighed i. De 8 handlinger der kan udføres i hver runde bliver tilfældigt fordelt omkring kompasrosen, hvorpå der er angivet en bonus. Alle spillere udnytter den samme bonus, bortset fra at den aktive spiller, ligesom i Puerto Rico, får en fordel.
Kashgar: Händler der Seidenstrasse. Hver spiller har 3 karavaner som styres af 3 kortrækker. Kortrækkerne opbygges ved deckbuilding: nye kort stikkes bagerst i køen. Kortene ligge halvt over hinanden, så det er let at se hvad man liggende i den enkelte kø. Man udfører en af de 3 åbne kort, hvorefter det stikkes bagerst i køen. Der er dog også hanlinger der fjerner kortet.
Indoor Curling. Udgivet i 2012, jeg opdagede det først på the Gathering. En 120cm lang curlingbane på plasticcoated papir samt 8 curlingsteen i to farver. Stenene har en stor metalkugle i "maven", som får stenene til at let henover "isen". Første gang jeg har set et behændighedsspil fra Kosmos, så det måtte indgå i samlingen.
Nauticus er det nye Kramer/Kiesling-spil, og det er et uhyre veldrejet Gamer's game med ganske lidt tilfældighed i. De 8 handlinger der kan udføres i hver runde bliver tilfældigt fordelt omkring kompasrosen, hvorpå der er angivet en bonus. Alle spillere udnytter den samme bonus, bortset fra at den aktive spiller, ligesom i Puerto Rico, får en fordel.
Kashgar: Händler der Seidenstrasse. Hver spiller har 3 karavaner som styres af 3 kortrækker. Kortrækkerne opbygges ved deckbuilding: nye kort stikkes bagerst i køen. Kortene ligge halvt over hinanden, så det er let at se hvad man liggende i den enkelte kø. Man udfører en af de 3 åbne kort, hvorefter det stikkes bagerst i køen. Der er dog også hanlinger der fjerner kortet.
Indoor Curling. Udgivet i 2012, jeg opdagede det først på the Gathering. En 120cm lang curlingbane på plasticcoated papir samt 8 curlingsteen i to farver. Stenene har en stor metalkugle i "maven", som får stenene til at let henover "isen". Første gang jeg har set et behændighedsspil fra Kosmos, så det måtte indgå i samlingen.
-
- 1000+ indlæg
Jeg prøvede at tage et par billeder, men farven blev helt skæv, så jeg synes ikke jeg vil være bekendt at uploade så ringe kvalitetGunness wrote:@Netsapiens, giv lige en melding (og upload gerne et par billeder), når du har kigget på det. Det så jo umiddelbart ret fedt ud

Hvorfor kommer du ikke til Ganløse og prøver det med mig istedet?

Sjov > regler .... HVER gang