Kan slettes
Kan slettes
Spillet er købt.
Last edited by Dahl on Thu Jun 12, 2014 6:40 pm, edited 3 times in total.
Re: K: Blood Bowl
Tillader mig at prøve en gang til...
Leder efter en af de gamle versioner til knægten.
Vh. Kasper
Leder efter en af de gamle versioner til knægten.
Vh. Kasper
Jeg har et, bor i Odense og gider ikke sende, men tager af og til til København, send en pb med et bud.
- T'hain Esh Kelch
- 25+ indlæg
Og ellers kan det stadig købes i butikkerne, blandt andet har jeg spottet det i faraos på et tidspunkt 

- T'hain Esh Kelch
- 25+ indlæg
Det er vidst kun så længe lager haves, for GW har ikke solgt det et godt stykke tid nu.JoelP wrote:Og ellers kan det stadig købes i butikkerne, blandt andet har jeg spottet det i faraos på et tidspunkt

Jeg har heller ikke kunne finde det i butikker (faraoes inkl.), men har heldigvis aftale med afhentning hos en bruger i Odense.
GW genoptryk var ellers på tale for få år siden..
Kasper
Kasper
- T'hain Esh Kelch
- 25+ indlæg
Det var kun et basisløst rygte desværre. Specielt set i lyset af at GW slet ikke har noget med deres Special Games at gøre mere.Dahl wrote:Jeg har heller ikke kunne finde det i butikker (faraoes inkl.), men har heldigvis aftale med afhentning hos en bruger i Odense.
Kasper
Jeg har et eksemplar Blood Bowl 2nd edition, hvis det stadig har din interesse. Regelhæftet mangler (kan nemt findes på nettet). Det samme gør terningerne og de 4 bolde (som også let kan erstattes). Resten er der og er i meget god stand.