Jeg har søgt med lys og lygte efter flere spil med disse attributter og er kommet frem til følgende:
- Betrayal at house on the hill
Rex: final days of an empire
Shadows over Camelot
Johan
Rex skulle efter sigende lide under nogen besynderlige alliancemuligheder, hvis ikke man spiller det med 6 mand.Pharmand wrote:...Rex: final days of an empire...
Kender I flere, eller har I kommentarer i forhold til ovennævntes mekanikker og generelle gameplay, vil jeg rigtig gerne høre fra jer...
Som jeg har forstået det, gør allianceubalancen sig gældende ved femmandsspil, og jeg har faktisk hørt en del godt om spillet med fire spillere, men jeg tror helt sikkert, du har ret i, at spillet er optimalt med seks, og det er en tanke værd. Vi er sjældent seks i vores spillegruppe, og hvis vi er, er jeg bange for, et spil som dette ikke ville komme på bordet.Stunke wrote:Rex skulle efter sigende lide under nogen besynderlige alliancemuligheder, hvis ikke man spiller det med 6 mand.Pharmand wrote:...Rex: final days of an empire...
Kender I flere, eller har I kommentarer i forhold til ovennævntes mekanikker og generelle gameplay, vil jeg rigtig gerne høre fra jer...
Det skulle vaere et fantastisk spil med fuldt besatte pladser, alt andet bliver en betydeligt ringere spiloplevelse. Men som altid er BGGs brugere dybt uenige...
Jeg vil så gerne kunne lide Red November, da jeg generelt synes at samarbejdsspil, med en forræder/modstander er de bedste. Men desværre er der noget over Red November der ikke helt fungerer.Sir William wrote:Hvad med Red November, et lille hyggeligt spil, hvor der også samarbejdes uden at du rigtig kan stole på de andre.
Lyder da som om du så er frisk på Game of Thrones på lørdagMyde wrote:Jeg fik prøvet City of Horror igår, og det må om noget have en forrædder mekanik. Det er et zombie-spil, som ikke er et samarbejdsspil som sådan, men for at få sine egne karakterer til at overleve laves der masser af aftaler og alliancer og masser af backstabbing.
Totalt sjovt spil
Har kun spillet Mall of Horror, men jeg elsker det spil. Det er det tætteste jeg er kommet på en triple-skilsmisse på en enkelt aften. Hold kæft nogen folk kan blive sureMyde wrote:Jeg fik prøvet City of Horror igår, og det må om noget have en forrædder mekanik. Det er et zombie-spil, som ikke er et samarbejdsspil som sådan, men for at få sine egne karakterer til at overleve laves der masser af aftaler og alliancer og masser af backstabbing.
Totalt sjovt spil