Det er nok et long shot, men man kunne jo være heldig, kan se andre har haft held med et køb herinde i tidernes løb

"Ham fra Sverige" er ikke her. Det er en på BGG (se link i min post). Han er nummer 6 og han bor i Malmö. Hvis du nu havde været Københavner, var du blot kørt over broen - kortere end at tage til Tyskland fra Midtjylland. Men det er muligvis for langt væk for dig, og post til udlandet er dyrt uanset hvor tæt på grænserne man bor.karse88 wrote:Mik, tak, anede jeg ikke hehemen havde dog regnet med at momsen var mindre! Jeg har ikke lige fundet ham fra sverige? jeg har holdt godt øje med det derinde! Jeg har faktisk ikke fundet nogen kopier i europa til under 115€, med forsendelse er det lige før at det bedre kan betale sig at købe det hjem fra amerika! :b (tror jeg?)
Men der er også en finne, fire tyskere, en italiener, en ungarer, en græker samt en tjekke på listen - alle medlemmer af EU.All my for trade games might also be for sale and if you give me an offer I will reply. Many of the for trade games are also games that I could bare to part with but would also like to hold on to unless I get a good enough offer.