Hey alle sammen.
vi er 3(måske 4 spillere) som ville høre om der var nogen der ville være frisk på at spille noget dead of winter, vi satser på at spille en lørdag eller søndag i nærmeste fremtid, omkring klokken 12. vi vil selvfølgelig også spille andre spil, men dead of winter bliver hovedattraktionen.
samling kan ses her.
http://boardgamegeek.com/collection/user/reynexx
http://boardgamegeek.com/collection/user/mazuren
EDIT: vi har besluttet os for at holde det lørdag den 20 kl 12
Dead of winter i københavn
Dead of winter i københavn
Last edited by Reynexx on Wed Sep 03, 2014 3:46 pm, edited 1 time in total.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Re: Dead of winter i københavn
Jeg vil også meget gerne, hvis det kan passes ind i kalenderen 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
-
- 25+ indlæg
- Favoritspil: Spil på min hylde som jeg har nydt mest at spille er: Kolejka (et polsk spil om at stå i kø foran butikker under kommunist styret), Eclipse, er blevet spillet en del gange, nyder spil hvor der er flere lag af strategisk og taktisk tænkning.
Med min 5 årige søn er der blevet spillet temmeligt meget Fire rescue og Ticket to Ride Europe. - Location: Frederiksberg
Jeg er da også med, hvis kalenderen passer.
Har selv en kopi stående på hylden.
Har selv en kopi stående på hylden.
opdateret med tidspunkt, vi er 4 på nuværende tidspunkt, da jeg havde lovet en plads til en bruger der skrev i den tidligere tråd.
Hey Allesammen,
vi har lige haft et afbud så hvis der nogen der har lyst så har vi en plads fri.
vi har lige haft et afbud så hvis der nogen der har lyst så har vi en plads fri.